Saturday, 4 May , 2024
5

آماده‌باش آتش‌نشانان پلدشت برای چهارشنبه آخر سال

  • کد خبر : 283937
  • 23 اسفند 1401 - 10:00
آماده‌باش آتش‌نشانان پلدشت برای چهارشنبه آخر سال
رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدشت گفت: آتش‌نشانی پلدشت آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به مردم در چهارشنبه پایان سال را دارد و افراد در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

بهمن کریم‌نژاد در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: آتش‌نشانی باتوجه‌به نزدیک‌شدن به ایام چهارشنبه آخر سال، آمادگی خود را جهت مأموریت‌های محوله را داشته و امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه در آماده‌باش کامل بوده و نیز دو تیم سیار در حال گشت‌زنی در سطح پلدشت است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با کمک شهروندان چهارشنبه‌سوری ایمن و بی‌خطری را پشت سر گذاشته و نوروز سال ۱۴۰۲ را با آرامش آغاز کنیم.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدشت افزود: آتش‌نشانی پلدشت آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به مردم در چهارشنبه پایان سال را دارد و افراد در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

کریم‌نژاد در توصیه به والدین بیان کرد: همشهریان محترم در روزهای آخر سال مراقبت بیشتری در رفت‌وآمد، بازی و سرگرمی‌های فرزندان خود داشته باشند و در صورت مشاهده مواد محترقه و یا مشکوک در لوازم فرزندان، این مواد را از منزل خارج کنند.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدشت افزود: شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان از آتش‌زدن لاستیک و کارتن در محوطه مجتمع‌های مسکونی، کوچه‌ها و خیابان‌ها اجتناب کنند تا شاهد حادثه تلخ و ناگواری در آستانه سال جدید نباشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=283937

نوشته های مشابه

14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است
12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه