Friday, 29 March , 2024
10
یادداشت

آقایان، رسانه ها غریبه نیستند!

  • کد خبر : 282302
  • 17 آبان 1401 - 21:56
آقایان، رسانه ها غریبه نیستند!
تامین سلامت، بهداشت و درمان مردم از مهمترین و با ارزش ترین وظایف مسئولان در حوزه بهداشت و درمان است و ارائه خدمات شایسته موجب بالا رفتن امید به زندگی افراد می‌شود.

به گزارش آراز سسی، تامین سلامت، بهداشت و درمان مردم از مهمترین و با ارزش ترین وظایف مسئولان در حوزه بهداشت و درمان است و ارائه خدمات شایسته موجب بالا رفتن امید به زندگی افراد می‌شود.

مقام معظم رهبری نیز بارها بر موضوع بهداشت و درمان تاکید کرده و فرموده اند؛ مسئله‌ سلامت، جزو مسائل درجه‌ی یک هر کشوری است.

در این میان مردم شهرستان پلدشت علاوه بر رنج بیماری باید رنج کمبود پزشک و صف های چند ساعته را نیز بکشند.

در این زمینه نیز بارها مطالبه از مسئولان حوزه بهداشت و سلامت صورت گرفته ولی تاکنون پیگیری ها منجر به نتیجه نشده و این مشکل کماکان وجود دارد.

در این میان لحظاتی قبل خبر حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در شهرستان پلدشت و دیدار با فرماندار شهرستان در کانال اطلاع رسانی فرمانداری پلدشت منتشر شد و این در حالی است که خبرنگاران از این سفر اطلاعی نداشته و در واقع این سفر در سکوت خبری صورت گرفته است.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است، در حالی که خبرنگاران به‌عنوان‌ زبان گویای مردم مدت هاست پیگیری این مشکل در حوزه سلامت و درمان هستند، به صورت مستقیم این موضوع را از رییس دانشگاه علوم پزشکی مطالبه کنند، چرا این سفر باید در سکوت خبری صورت بگیرد؟ چرا اداره متبوعه این مهم را به اطلاع خبرنگاران نرسانده است؟ آیا خبرنگاران غریبه بودند؟ چرا نشست یا دیداری با مردم برگزار نشده  تا مشکلات خود را با مسئولان مربوطه استانی در میان بگذارند؟
و در آخر: آیا رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی در این سفر صف های طولانی مردم در بیمارستان را هم دیدند و مشکل کمبود پزشک در این شهرستان مرزی را لمس کردند؟

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=282302

نوشته های مشابه

10فروردین
تحقق شعار سال با مشارکت مردم در طرح‌های اقتصادی منطقه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

تحقق شعار سال با مشارکت مردم در طرح‌های اقتصادی منطقه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

08فروردین
رشد ۹۰ درصدی ترانزیت کالا از گمرک پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه