Saturday, 27 April , 2024
12

آغاز طرح امداد و نجات جاده ای، پست ایمنی و مسافرین نوروزی از ۲۵ اسفند

  • کد خبر : 265797
  • 06 اسفند 1396 - 12:51
آغاز طرح امداد و نجات جاده ای، پست ایمنی و مسافرین نوروزی از ۲۵ اسفند

رییس جمعیت هلال احمر پلدشت از آغاز طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه در محورهای مواصلاتی پلدشت به سدارس و ورودی شهر خبر داد.

صادق علیزادگان در گفگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به طرح امداد و نجات جاده ای، پست ایمنی و مسافرین نوروزی گفت: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۷ در محورهای مواصلاتی پلدشت به سدارس و ورودی شهر به مردم و مسافران خدمات ارائه می کند.

 

وی تصریح کرد: پایگاه موقت شبانه روزی هلال احمر پلدشت هر روز با ۴ نفر از نجاتگران و پرسنل به همراه یک دستگاه آمبولانس در منطقه گردشگری ارس ارائه خدمات می کند.

 

رییس جمعیت هلال احمر پلدشت افزود: پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ورودی شهر با ۲ نفر از داوطلبان حوزه جوانان مستقر و با ارائه پوستر و راهنمایی شهر و منطقه فعالیت می کند.

 

به گفته وی در کنار پایگاه و پست ایمنی سلامت، ۵ تخته چادر برای استراحت و اسکان  مسافرین عزیز برپا می شود.

 

علیزادگان با اشاره به توزیع بسته های حمایتی گفت: در آستانه نوروز بسته های حمایتی مشتمل بر مایحتاج نوروزی خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست در قالب برنامه ملی فرشتگان رحمت با مشارکت خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر تامین و توزیع می شود .

 

وی به تشریح ابعاد دیگر برنامه ملی خدمات داوطلبانه در عیدنوروز پرداخته و تصریح کرد: طرح ملی نیابت (ویژه ارایه خدمات حمایتی و اجتماعی به سالخوردگان تنها و بدون فرزند) به همراه برنامه ملی مروجین سلامت ( آگاه سازی و ارایه خدمات پیشگیرانه برای به حداقل رساندن خطرهای چهارشنبه پایان سال) با مشارکت و همراهی حداکثری داوطلبان متخصص و آموزش دیده اجرا می شود.

 

رییس جمعیت هلال احمر پلدشت افزود: جمع آوری کمک های مردمی برای برنامه فرشتگان رحمت از نخستین روزهای اسفند در شعب هلال احمر آغاز و تا نیمه اول فروردین ماه ۹۷ ادامه داشته و در این برنامه بسته های حمایتی میان نیازمندان از پیش شناسایی شده توزیع می شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=265797

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه