Tuesday, 7 May , 2024
12

آغاز بکار صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در پلدشت/ توزیع ۱۵۰ بسته گوشت قربانی در بین افراد تحت پوشش

  • کد خبر : 263404
  • 11 شهریور 1396 - 13:29
آغاز بکار صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در پلدشت/ توزیع ۱۵۰ بسته گوشت قربانی در بین افراد تحت پوشش

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف ترویج سنت قرض الحسنه با رویکرد جلب و جذب مشارکت های مردمی و سپرده های خیرین به منظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت امداد و سایر نیازمندان آغاز بکار کرده است.

بهمن رضایی در گفتگو با خبرنگار آرازسسی با اشاره به در آمد های خاص کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امسال مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان درآمد از بخش درآمد­های خاص داریم که نسبت به سال گذشته از ۴۰ درصد افزایش برخوردار است.

 

وی تصریح کرد: درآمد صدقات نیز مبلغ ۴۰ میلیون و ۵۰۰هزار تومان است که آمار رشد ۵ درصدی را نشان می دهند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت با اشاره به مجموع درآمد­های این اداره افزود: کل درآمد­های این اداره در تهیه جهیزیه برای نوعروسان، درمان بیماران، اقدامات فرهنگی و معیشتی هزینه شده است.

 

رضایی با اشاره به عید قربان گفت: همزمان با عید قربان ۱۵۰ بسته گوشت قربانی در بین خانواده­های تحت پوشش و نیازمندان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان توزیع شد.

 

به گفته وی تا به این لحظه ۶ میلیون تومان کمک های نقدی از خیرین و مردم نیکوکار پلدشت بابت عید قربان و کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

 

وی با اشاره به سال تحصیلی جدید اظهار کرد: کمک به همنوع و یاری رساندن به نیازمندان وظیفه دینی و شرعی ما مسلمانان است و به همین منظور اکیپ های جمع آوری کمک های مردمی در این اداره فعال شده است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت افزود: مردم خیر می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۴۹۷۴۶۶۳۰۰۳ نزد بانکی ملی بنام کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز کرده یا به اکیپ های جمع آوری واقع در ساختمان این اداره تحویل نمایند.

 

به گفته وی جشن عاطفه ها نیز در روز های ۲۳ و ۲۴ شهریور در سطح شهرستان و مساجد برگزار می شود.

 

رضایی ضمن اشاره به آغاز به کار صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در شهرستان پلدشت گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در این شهرستان با هدف ترویج سنت قرض الحسنه با رویکرد جلب و جذب مشارکت های مردمی و سپرده های خیرین به منظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت امداد و سایر نیازمندان آغاز بکار کرده است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت افزود: مردم خیر و نیکو کار شهرستان می توانند با مراجعه به ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) واقع در میدان امام حسین(ع) با افتتاح حساب و سپرده گذاری در این صندوق در امر خیر و خداپسندانه قرض الحسنه مشارکت نمایند و از اجر معنوی و اخروی آن بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=263404

نوشته های مشابه

17اردیبهشت
امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی خبر داد:

امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه