Tuesday, 23 April , 2024
24
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اتفاق افتاد؛

آب‌رسانی به ۲۱ روستای ماکو

  • کد خبر : 277857
  • 11 خرداد 1400 - 11:35
آب‌رسانی به ۲۱ روستای ماکو
با بهره‌برداری از طرح آب‌‎رسانی به ۲۱ روستای بخش مرکزی ماکو، یک هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

به گزارش آراز سسی، این طرح به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و با هدف رفع محرومیت از چهره روستاها؛ و ارتقا کیفیت آب شرب، با مساعدت ۶۰ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ماکو، ۲۰ میلیارد ریال توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهداء و ۱۰ میلیارد ریالی شرکت آب و فاضلاب این استان در عرض یک سال اجرا و به بهره برداری رسید .

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این خصوص گفت: در امر محرومیت زدایی و بر طرف کردن مشکلات اقتصادی در عرصه های محرومیت زدایی گامهای موثری و مفیدی را برداشته است که توافق نامه را با کمیته امداد در استان با انعقاد قرار داد سه هزار واحد مسکونی را در استان کلید زدیم.

سردار حبیب شهسواری ادامه داد: در حوزه‌های راه‌سازی و پروژه‌های محرومیت زدایی کارهای خوب و ارزشمندی اتفاق افتاده که یکی از این کارهای که با مشارکت منطقه آزاد و سازمان آب و فاضلاب سال گذشته کلید خورد همین بحث بر طرف مشکل آب ۲۱ روستا به طول ۲۳ کیلومتر بود .

محمدرضا عبدالرحیمی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این رابطه گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو علاوه بر وظیفه اصلی و ماموریت خود برای کمک به توسعه اقتصاد ملی کار عمران و آبادانی منطقه و محرومیت زدایی از روستاها و شهرهای این منطقه را در دستور کار خودش قرار داده و یکی از پروژه ها بحثهای آب رسانی و امور زیر بنایی است .

گفتنی است با بهره برداری از طرح‌های آب رسانی یک هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی در شهرستان ماکو از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند و اعتبار اختصاص یافته به این طرح‌ها حدود ۱۰۰ میلیارد ریال است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=277857

نوشته های مشابه

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

31فروردین
انتقام سخت در راه است
امام‌جمعه پلدشت:

انتقام سخت در راه است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه