Thursday, 28 March , 2024
7
فرمانده ناجا:

فعالیت‌های نیروی انتظامی موجب امیدآفرینی میان مردم شده است

  • کد خبر : 278742
  • 24 شهریور 1400 - 10:36
فعالیت‌های نیروی انتظامی موجب امیدآفرینی میان مردم شده است
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در آذربایجان غربی نیروهای انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه با تمامی توان به صورت شبانه روزی پای کار هستند و این موضوع موجب افزایش امیدآفرینی بین مردم شده است.

به گزارش آراز سسی به نقل از  اروم نیوز، سردار سرتیپ حسین اشتری شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس در ماموریت ها و پیگیری امور با استفاده از فرایند هوشمندسازی پلیس افزود: به منظور استفاده مطلوب از تمامی تجهیزات و امکانات، برنامه ریزی های خوبی در حوزه هوشمندسازی پلیس در سال جاری ارائه خواهند داد و تمام تلاش بر این است که تا پایان امسال زیر ساخت ها را تکمیل کنیم.

وی اضافه کرد: اعتماد مردم به ناجا در رتبه های بالایی قرار دارد و ۶۰ درصد گزینش ها در ناجا با عضویابی نیروی ولایی و معتقد صورت می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: با وجود شرایط و اتفاقاتی که در کشورهای همسایه رخ می دهد، وضعیت امنیت در ایران مثال زدنی است و در حوزه امنیت عمومی اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس صورت گرفته که فرمانده معظم کل قوا از اقدامات کارکنان انتظامی در این حوزه اظهار رضایت کرده اند.

سردار اشتری ادامه داد: در آذربایجان غربی نیروهای انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه با تمامی توان به صورت شبانه روزی پای کار هستند و با استفاده بهینه از تمامی امکانات و جلب مشارکت عمومی در حوزه پیشگیری، کنترل و کاهش جرایم اقدامات خیلی خوبی انجام داده اند.

وی با ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد و اقدامات فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: در سال جاری با وجود شرایط ویژه استان نظیر هم‌مرز بودن با کشورهای خارجی، وجود جریان‌های سیاسی و گروه‌های ضدانقلاب، انتخابات با امنیت کامل برگزار شد و امنیت خوبی نیز برقرار است.

وی ادامه داد: در سال جاری در حوزه مرزبانی نیز تجهیزات خوبی به آذربایجان غربی تزریق شده و این استان یکی از اولویت های اصلی ما در راستای تقویت امکانات و تجهیزات مرزبانی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=278742

نوشته های مشابه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

08فروردین
رشد ۹۰ درصدی ترانزیت کالا از گمرک پلدشت
07فروردین
رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه