Saturday, 28 September , 2024
9
امام‌جمعه پلدشت:

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و عرفی است

  • کد خبر : 290517
  • 04 تیر 1403 - 6:00
شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و عرفی است
امام‌جمعه پلدشت گفت: شرکت در انتخابات پیشرو یک وظیفه شرعی و عرفی بوده و باید با حضور پر شور دین خود را به‌نظام و انقلاب ادا کنیم.

حجت‌الاسلام وحید طالبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: شرکت در انتخابات پیشرو یک وظیفه شرعی و عرفی بوده و باید با حضور پر شور دین خود را به‌نظام و انقلاب ادا کنیم.

وی تصریح کرد: حضور پرشور و بابصیرت در انتخابات عزت، عظمت و اقتدار کشور را تقویت کرده و ارتقا می‌دهد.

امام‌جمعه پلدشت افزود: حضور گسترده و پرشور در انتخابات پشتوانه‌ای بسیار قوی برای ملت ایران و فرد منتخب بوده و قدرت ملی و امنیت کشور را تضمین می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات وظیفه همه ما است و به تحقق اهداف انقلاب و پیشرفت کشور کمک می‌کند، اظهار کرد: میزان مشارکت در واقع نشان‌دهنده وحدت ملی و انگیزه مردم برای پیشرفت در تمام عرصه‌ها است.

طالبی با تأکید بر اینکه باید با تمام توان کمک کنیم تا حضوری پرشور و بابصیرت رقم بخورد، گفت: شرکت در انتخابات همانند دفاع از کشور، ولایت و ادامه راه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقشه استکبار و دشمنان برای انتخابات پیشرو تصریح کرد: دشمنان تمام توان خود را بکار گرفته‌اند تا حضوری کم‌رنگ و ضعیف رقم بخورد تا بتوانند نقشه‌های خود را عملیاتی کنند و ما وظیفه داریم با حضور پرشور خود نقشه‌های شوم دشمنان را نقش‌برآب کنیم.

امام‌جمعه پلدشت افزود: شرکت در انتخابات باید بابصیرت صورت گیرد تا فردی اصلح برگزیده شود، اگر انتخاب ما اصولی و صحیح باشد نتایج آن به‌وضوح دیده می‌شود.

وی اظهار کرد: منتخب مردم باید فردی فعال، پرکار، صالح، بصیر، آگاه به امور و مردمی باشد و در مرزبندی با دشمن قاطع عمل کرده و خطوط قرمز انقلاب را رعایت کند.

طالبی گفت: برای شناخت دقیق نامزدها باید به اطرافیان و طرف‌داران آن دقت کرد.

وی تصریح کرد: نامزدها در تبلیغات خود از تخریب نامزدهای دیگر پرهیز کرده و به بیان راهکارها و معرفی عملکردهای خودپردازند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه