Tuesday, 23 April , 2024
11
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

شایسته سالاری مهمترین ملاک برای انتخاب مدیران اجرایی باشد

  • کد خبر : 279098
  • 14 مهر 1400 - 10:07
شایسته سالاری مهمترین ملاک برای انتخاب مدیران اجرایی باشد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید در ترویج فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار (ع) اقدامات موثرتری انجام شود.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، سبک و سیره زندگی پیامبر اکرم (ص) را بهترین الگو و سرمشق برای مسلمین عنوان کرد و گفت: باید در ترویج فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار (ع) اقدامات موثرتری انجام شود.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: در همه مسائل زندگی و مسئولیتی باید پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت و عصمت و طهارت (ع) را الگوی خود قرار دهیم؛ اگر این کار را انجام دهیم حتما موفق  می شویم و گرنه با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد.

وی با تاکید براینکه دولت و مدیرانی که بر سر کار آمدند باید به وعده های خود عمل کنند و صداقت و درستی را اولویت کاری خود قرار دهند، افزود: دولت مردمی با روی کار آمدن به دنبال مبارزه با فساد اقتصادی بوده و تاکنون در این رابطه خوب عمل کرده است.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: دولت به وعده هایی که داده است، عمل کند و اگر در هر کاری هم موفق نشدند، مردم را در جریان بگذارند که به طور قطع  اعتماد مردم را جلب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اگر در دانشگاه ها و حوزه های  علمیه، دین و اخلاق و منش پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) را ارائه می کردیم، اینگونه با مشکلات بزرگ مواجه نمی شدیم،  تصریح کرد: در جامعه الگوهای خود را کنار گذاشته ایم و الگوهای غیر را برای خود انتخاب کرده ایم که با این کار، حتما با مشکل برخورد خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مدیرانی که دینی باشند، باید نامه امام علی (ع) به مالک اشتر در نهج البلاغه را به خوبی مطالعه و به آن عمل کنند.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه در معرفی و انتخاب گزینه های استاندار جدید آذربایجان غربی، متاسفانه عوامل رفاقتی در نظر گرفته می‌شود در صورتی که باید فرد شاخص و دینداری در این زمینه مورد توجه قرار گیرد،  اظهار کرد: شایسته سالاری مهمترین ملاک برای انتخاب مدیران اجرایی باشد.

وی تاکید کرد: جلب رضایت ارباب رجوع باید با جدیت در ادارات پیگیری و به آن عمل شود تا جلب رضایت مردم و اعتماد اجتماعی در جامعه افزایش یابد.

امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد:  با توجه به مناسبت های دهه آخر ماه صفر، نیاز است تا گرامیداشت این دهه و مراسم عزاداری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با روند باشکوهی برگزار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=279098

نوشته های مشابه

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه