Thursday, 18 April , 2024
17
سردار شهسواری:

سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی / سپاه برخواسته از دل مردم، برای مردم است

  • کد خبر : 280386
  • 15 اسفند 1400 - 10:00
سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی / سپاه برخواسته از دل مردم، برای مردم است
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی، همواره پیرو ولایت و حامی مردم بوده و برای تضمین آسایش مردم، خنثی سازی توطئه‌ها، مقابله با جدایی طلبان و برای پاسداری از انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف نقش آفرینی کرده است.

به گزارش آراز سسی به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در برنامه زنده تلویزیونی اولدوز، گفت: پاسداری یک رسالت است که ابتدایش از عاشورا رقم خورده و حضرت ابوالفضل العباس(ع) نیز نماد پاسداری است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی، همواره پیرو ولایت و حامی مردم بوده و برای اینکه آسایش مردم تضمین شود، برای خنثی سازی توطئه‌ها و مقابله با جدایی طلبان و برای پاسداری از انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف نقش آفرینی کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه برخواسته از دل مردم و برای مردم است، اظهار کرد: سپاه همواره در محرومیت زدایی، احداث خانه محرومان، مقابله با اقدامات توطئه‌ای دشمنان وارد میدان شده و طومار آنهایی که می‌خواستند طومار انقلاب را بچینند، را پیچیده است.

سردار شهسواری به اقتدار موشکی سپاه اشاره کرد و افزود: موشک‌های جمهوری اسلامی ایران آماده شلیک‌ به قلب دشمنان انقلاب هستند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران‌ مدیون راهبری‌های رهبری است، تصریح کرد: ضریب امنیت جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و مرزهای آذربایجان‌غربی نیز از امنیت بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به فعالت چهار هزار گروه جهادی  در آذربایجان غربی اظهار داشت:  افتتاح ۲۱۷ پروژه در سطح استان و اهدای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه از جمله اقداماتی است که در راستای کمک رسانی و محرومیت زدایی انجام می شود.

وی تصریح کرد: بسیج در ایام کرونا ۴۲ کارگاه تولید ماسک راه اندازی کرد که در حال فعالیت هستند و همچنین در این ایام ۹۰ هزار بسیجی وارد میدان شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=280386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه