Saturday, 27 July , 2024
8
در همایش تحقق شعار سال 1401 مطرح شد؛

حلقه مفقودی بسیاری از صنایع داخلی عدم توجه به دانش بنیان است/ هدف گذاری ها در راستای افزایش بهره وری، افزایش درآمد و کاهش هزینه پایه ریزی شود

  • کد خبر : 280635
  • 24 فروردین 1401 - 11:00
حلقه مفقودی بسیاری از صنایع داخلی عدم توجه به دانش بنیان است/ هدف گذاری ها در راستای افزایش بهره وری، افزایش درآمد و کاهش هزینه پایه ریزی شود
همایش تحقق شعارسال 1401 با محوریت تولید، دانش بنیان و و اشتغال آفرین ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستانی، کارآفرینان، اصحاب رسانه و بسیجیان در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت برگزار شد.

به گزارش آراز سسی، همایش تحقق شعارسال ۱۴۰۱ با محوریت تولید، دانش بنیان و و اشتغال آفرین ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستانی، کارآفرینان، اصحاب رسانه و بسیجیان در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت برگزار شد.

حلقه مفقودی بسیاری از صنایع دانش بنیاد بودن آن است

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در این همایش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید بر تحقق شعار سال ۱۴۰۱ گفت: مقام معظم رهبری با نگاه عالمانه و واقع بینانه شعار سال ۱۴۰۱ را جهت توسعه کشور، سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری فرمودند.

وی تصریح کرد: ما باید با تصمیمات کارشناسی و مدیریت شده جهت تحقق شعار سال قدم برداریم.

وی اظهار کرد: امروزه حلقه مفقودی بسیاری از صنایع داخلی عدم توجه به دانش بنیان می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان علمی و توانمند سازی دانش آموختگان و بکارگیری در امور اقتصادی می تواند زمینه را برای تحقق شعار سال مهیا نماید.

سرهنگ پاسدار یوسفی گفت: مدیران و نهاد های دولتی باید توجه به دانش بومی، پیوند علم و صنعت و گریز از وابستگی را در راس امور خود قرار دهند.

بگفته وی ملاک ارزیابی عملکرد مدیران در نظارت و ارزیابی سالانه تحقق شعار سال و توجه به الزامات آن و عمل نمودن به منویات مقام معظم رهبری است.

هدف گذاری ها در راستای افزایش بهره وری، افزایش درآمد و کاهش هزینه پایه ریزی شود

محمد اکبرزاده کهریزی در این همایش ابتدا به تبیین شعار سال پرداخت و گفت: کشور طی ۸ ماه گذشته در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است؛ که با برنامه ریزی های انجام گرفته این روند در سطح شهرستان پلدشت نیز در حال انجام است.

وی در ادامه بر تحقق شعار سال که همه ساله از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری می شود تصریح کرد: باید هدف گذاری های کلان و خرد در سطح کشور در راستای افزایش بهره وری، افزایش درآمد و کاهش هزینه پایه ریزی شود که همه اینها با اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

فرماندار پلدشت درپایان به بنگاه های اقتصادی کوچک اشاره و افزود: از تمام ظرفیت شهرستان در راستای ایجاد بنگاه های اقتصادی کوچک، جذب سرمایه و افزایش تولید حمایت می کنیم.

در پایان از کار آفرینان رسانه های فعال در این زمینه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=280635

نوشته های مشابه

06مرداد
 مردم به شایعات توجه نکنند
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت:

 مردم به شایعات توجه نکنند

05مرداد
مراسم گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه