Saturday, 20 April , 2024
21
مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی:

توزیع نامحدود گوشت مرغ منجمد در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 279416
  • 17 آبان 1400 - 10:22
توزیع نامحدود گوشت مرغ منجمد در آذربایجان غربی
مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ جهت مصارف خانوار، مرغ منجمد به میزان نامحدود تا اطلاع ثانوی در سطح بازار و فروشگاه های تعاونی مصرف استان توزیع می شود.

به گزارش آراز سسی، داود قربان نژاد در خصوص تنظیم بازار گوشت مرغ گفت:  به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ جهت مصارف خانوار، مرغ منجمد به میزان نامحدود تا اطلاع ثانوی در سطح بازار و فروشگاه های تعاونی مصرف استان توزیع می شود.

 

وی تصریح کرد: گوشت مرغ منجمد با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار به ازای هر کیلو ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان درب سردخانه های شرکت و ۲۰ هزار تومان برای مصرف کننده و عرضه به مراکز عمده درب سردخانه هر کیلو ۲۰ هزار تومان صورت می پذیرد و این روند همچنان تا ایجاد تعادل در سطح بازار ادامه دارد.

 

وی اظهار کرد: این شرکت آمادگی خود را در راستای خدمات رسانی لازم به صورت تمام وقت با تلاش همکاران پشتیبانی امور دام اعلام می کند و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

 

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی افزود: تمام تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فعالان صنف عرضه مرغ استان می‌توانند برای دریافت مرغ مورد نیاز خود پس از اخذ حواله از سازمان صنعت و معدن و تجارت استان  ،مستقیما به شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=279416

نوشته های مشابه

31فروردین
انتقام سخت در راه است
امام‌جمعه پلدشت:

انتقام سخت در راه است

30فروردین
ماکو پیشتاز در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه