Thursday, 28 March , 2024
14
امام جمعه پلدشت:

تحقیر ائتلاف آمریکایی توسط جبهه مقاومت یمن/ آوردگاه جنگ اراده‌ها در فضای مجازی و لزوم مقابله هوشمندانه

  • کد خبر : 279848
  • 17 دی 1400 - 13:51
تحقیر ائتلاف آمریکایی توسط جبهه مقاومت یمن/  آوردگاه جنگ اراده‌ها در فضای مجازی و لزوم مقابله هوشمندانه
امام جمعه پلدشت گفت: جریان اصلی تجارت اروپا با ژاپن، چین، تایوان، هند و به‌طور کلی آسیای جنوب و جنوب شرقی از دریای سرخ انجام می‌گردد و از این پس تمام کشورها مجبورند در معادلات بین المللی نقش و تاثیر انصارالله را بپذیرند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به خصلت هایی که موجب کمال اسلام انسان می شود، گفت: عمل به واجبات، صادق بودن با مردم، حیاء داشتن، خوش اخلاق بودن گوشه از خصلت ها است که موجب کمال می شود.

وی با اشاره به ابهامات در خروج اجباری ارتش تروریستی آمریکا از عراق تصریح کرد: با پایان یافتن سال ۲۰۲۱ میلادی و براساس اعلام مسئولان عراقی، تمامی نیروهای رزمی آمریکایی از عراق خارج شده و مأموریت آن‌ها از این پس صرفاً مستشاری خواهد بود. با وجود این، توافق صورت‌گرفته میان بغداد و واشنگتن و به‌ویژه نحوه اجرای آن، ابهامات بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از: تعداد نیروهای آمریکایی باقیمانده در عراق؛ نوع و دامنه فعالیت‌های مستشاری نیروهای آمریکایی؛ زمان پایان فعالیت‌های مستشاری نیروهای آمریکایی؛ وضعیت کنترل عراق بر حریم هوایی با وجود پرواز هواپیماهای شناسایی آمریکایی؛ وضعیت تحویل تجهیزات به‌نیروهای عراقی؛ امکان مقابله پدافندی عراق با هرگونه هواپیما یا پهپاد خارجی (به‌ویژه حملات صهیونیستها، کیفیت حضور نیروهای آمریکایی در اقلیم کردستان؛ نقل و انتقال تجهیزات و نیروهای آمریکایی میان خاک عراق و سوریه؛ وضعیت کنترل پایگاه‌های آمریکایی به‌ویژه پایگاه بزرگ و مهم عین‌الاسد.

وی با اشاره به اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دست رضا خان (۱۳۱۴ ه ش) اظهار کرد: بیمارى بدخیم جوامع بشرى امروز

پشت سر موج بدپوششى و بدحجابى، توطئه و تلاش دشمن به‌خوبى دیده مى‌شود.

امام جمعه پلدشت افزود: هدف استکبار تسلط بر جوامع مسلمان از طریق اشاعه فساد و فحشاء است.

به گفته وی در غرب، على‌رغم موج سنگین اسلام هراسى و اسلام‌ستیزى، موج «انتخاب حجاب» فوق‌العاده زیاد است و به‌طور متوسط روزى ۱۰ نفر محجبه مى‌شوند که بسیارى از این افراد، زنان فرهیخته و اقشار تحصیل کرده هستند.

طالبی گفت: با وجود تخریب گسترده علیه حجاب و عفاف، موج حجاب‌خواهى زنان در غرب، واقعیتى غیرقابل انکار است؛ تصویب قانون منع حجاب در کشور به‌اصطلاح مهد دموکراسى، یعنى فرانسه تنها یکى از اقرارهاى عملى نظام سرمایه‌دارى به این حرکت به‌شدت رو به رشد زنان در غرب است.

وی با تاکید بر آوردگاه جنگ اراده‌ها در فضای مجازی و لزوم مقابله هوشمندانه تصریح کرد: هشدار رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای سلب اراده از قدرت مجازی دشمن و خنثی‌سازی یا کم‌اثرکردن نفوذ سایبرنتیکِ غرب، سه روش را برای این جنگ خاص تداعی می‌کند که شامل تسریع در راه‌اندازی شبکه‌ ملی اطلاعات، تقویت بسترهای ارائه خدمات( پلتفرم‌های داخلی، ارتقاء سواد رسانه‌ای در سطح افکار عمومی است.

وی  با اشاره به چهارچوبی برای تحلیل مواجهه ایران و آمریکا اظهار کرد: گفتیم که نزاع بین ایران و آمریکا یک نزاع هویتی است، به‌همین جهت در چهل و سه سال گذشته آمریکا فهمیده که تحریم، تضعیف فیزیکی، تحریم نظامی و جنگ سخت نمی‌تواند اندیشه انقلاب اسلامی را دچار تغییر کند و به‌همین جهت هم‌زمان و در یک رویکرد مبنایی از گذشته تا به‌امروز و با شیوه‌های مختلف، در دهه‌های گذشته با شیوه‌های قدیمی‌تر و امروز با شیوه‌های جدیدتر همه تمرکزش را بر روی تضعیف هویت انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده است.

امام جمعه پلدشت با اشاره به دستاوردهای تحقیر ائتلاف آمریکایی توسط جبهه مقاومت یمن افزود: خبر توقیف کِشتی اماراتی توسط انصارالله یمن؛ یک خبر ساده نیست. یک اتفاق مهم و شروع یک فصل جدید در معادلات منطقه‌ای به‌نفع جبهه مقاومت در غرب آسیا است، در اهمیت این عملیات، همین بس که، توقیف کشتی مزبور که جزو ائتلاف عربی و در زمره‌ی هم‌پیمانان آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان است؛ برای اولین‌بار اتفاق افتاده است و نفس وقوع چنین عملیاتی یک سرآغاز جدید در تغییرات ژئوپولتیکی و برقراری توازن بازدارندگی به‌نفع جبهه مقاومت محسوب می‌شود.

به گفته وی توقیف کشتی اماراتی تبدیل به‌کابوسی برای غربی‌ها خواهد شد، زیرا جریان اصلی تجارت اروپا با ژاپن، چین، تایوان، هند و به‌طور کلی آسیای جنوب و جنوب شرقی از دریای سرخ انجام می‌گردد و از این پس تمام کشورها مجبورند در معادلات بین المللی نقش و تاثیر انصارالله را بپذیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=279848

نوشته های مشابه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

08فروردین
رشد ۹۰ درصدی ترانزیت کالا از گمرک پلدشت
07فروردین
رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه