Saturday, 27 July , 2024
4
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت خبر داد:

اعزام ۱۵۰ زائر پلدشتی به حرم مطهر امام راحل (ره)

  • کد خبر : 290084
  • 10 خرداد 1403 - 10:23
اعزام ۱۵۰ زائر پلدشتی به حرم مطهر امام راحل (ره)
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: امسال حدود ۱۵۰ نفر از اقشار مختلف مردم پلدشت در قالب ۳ کاروان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام راحل به تهران اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار موسی عطاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امسال حدود ۱۵۰ نفر از اقشار مختلف مردم پلدشت در قالب ۳ کاروان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) به تهران اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اهداف این اعزام تصریح کرد: هدف از شرکت زائران در مراسم سالگرد رحلت امام (ه) را تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، آشنایی با تفکرات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و آشناکردن نسل جوان با اندیشه‌های امام راحل است.
وی با اشاره به زیارت اولی‌ها اظهار کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا بیشترین اعزامی‌ها زیارت اولی‌ها باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به شعار امام وعده‌های صادق نام‌گذاری شده است.
عطاری گفت: با بهره‌گیری از تجربیات سالیان گذشته اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) صورت‌گرفته است.
وی تصریح کرد: هر سال شاهد حضور خیل عظیم جمعیت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) هستیم و امسال نیز این حضور بیش‌ازپیش خواهد بود.
عطاری با اشاره به جهاد تبیین گفت: اردوهای جهادی، راهیان نور و سفر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) نوعی جهاد تبیین و اقدام فرهنگی است که تأثیرات بسیار خوبی بر جامعه به‌خصوص قشر جوان و نوجوان دارد.
وی با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه تصریح کرد: شهید رئیسی فردی بااخلاص، خداشناس و انقلابی بود و تمام دغدغه‌اش حل مشکلات مردم بود.
وی اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید به‌شدت از حاشیه و اختلاف دوری می‌کرد؛ زیرا معتقد بود این اقدامات مانع از خدمت‌رسانی به قشر محروم و نیازمند می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: یکی از ویژگی‌های مهم رئیس‌جمهور خدمت بدون منت و تلاش برای حل مشکلات عموم مردم خصوصاً قشر محروم بود.
انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290084

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه