Tuesday, 23 April , 2024
15

یک بام و دو هوای قیمت تخم مرغ در ایام کرونایی/ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت: تا چند روز آینده قیمت تخم مرغ تعدیل می شود

  • کد خبر : 275005
  • 31 خرداد 1399 - 17:35
یک بام و دو هوای قیمت تخم مرغ در ایام کرونایی/ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت: تا چند روز آینده قیمت تخم مرغ تعدیل می شود

همزمان با ایام کرونایی که وضعیت اقتصادی مردم را با مشکلات عمده ای روبرو کرده است سوء استفاده برخی افراد فشار اقتصادی وارده بر خانواده ها را چندین برابر کرده است.

به گزارش آراز سسی، همزمان با ایام کرونایی که وضعیت اقتصادی مردم را با مشکلات عمده ای روبرو کرده است سوء استفاده برخی افراد فشار اقتصادی وارده بر خانواده ها را چندین برابر کرده است.

 

طی بررسی هایی چند روز گذشته در بازار، قیمت تخم مرغ رشد صعودی به خود گرفته و صبح امروز هر شانه تخم مرغ به قیمت ۲۴هزار تومان به مردم عرضه میشد در حالی که روز جمعه ستاد تنطیم بازار در راستای حمایت از تولید کننده و برای جلوگیری از افزایش قیمت نرخ هر شانه تخم مرغ را ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان برای فروشنده و ۲۰هزار تومان برای مصرف کننده اعلام کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت

تا چند روز آینده قیمت تخم مرغ تعدیل می شود

 

هادی باقرنژاد در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در خصص افزایش قیمت تخم مرغ در پلدشت گفت: طبق بازرسی هایی که از صبح امروز در سطح شهرستان صورت گرفت هر کارتون تخم مرغ عمده به قیمت ۱۳۲هزار و ۵۰۰ تومان و هر کارتون ۱۳۵هزار تومان به مغازه دارها فروخته شده است و مغازه دارها نیز با احتساب ۱۰درصد سود به قیمت ۲۴ هزار تومان در حال عرضه هستند.

 

وی افزود: قیمت هر شانه تخم مرغ بر حسب وزن هر شانه متغییر بوده و بین ۲۴ الی ۲۸ هزار تومان توزیع می شود.

 

وی تصریح کرد: طبق بررسی ها سود دریافتی از مصرف کننده ها قانونی بوده و خلافی در آن صورت نگرفته است ولی قیمتی که عمده فروش ها به مغازه داران می فروشند با نرخ های اعلامی ستاد تنظیم بازار مغایرت دارد که استان باید به این قضیه وارد شده و با گران فروشی مقابله کند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم با قیمت بالا اقدام به تهیه تخم مرغ نکنند، اظهار کرد: صادرات تخم مرغ هم اکنون ممنوع شده و انتظار می رود قیمت تخم مرغ تا چند روز آینده کاهش یابد.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت در خصوص بازرسی های صورت گرفته و تخلف صنفی در خرداد ماه سال جاری افزود: ۲۸۰ مورد بازرسی در ماه جاری صورت گرفته و ۴ مورد پرونده تخلف صنفی در شهرستان تشکیل و به مراجع مربوطه ارجاع شد.

 

باقرنژاد گفت: میزان تخلف ثبت شده در این پرونده ها، ۱ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان بوده است.

 

وی تصریح کرد: عدم درج قیمت بر روی اجناس و اجناس تاریخ مصرف گذشته از جمله موارد تخلف بوده است.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت در خصوص گشت های مشترک افزود: ۵ مورد گشت مشترک با جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و اصناف صورت گرفته است و در این راستا مقدار قابل توجهی اجناس تاریخ مصرف گذشته از سطح مغازه ها جمع آوری شد.

 

به گفته وی شماره ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه شکایت های مردمی است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=275005

نوشته های مشابه

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه