Friday, 19 April , 2024
11

گلایه شهروندان روستای علینظر از قطعی ادامه دار آب شرب/ مدیر آب و فاضلاب پلدشت: عمده مشکلات روستای علینظر تا شنبه حل می شود

  • کد خبر : 274970
  • 21 خرداد 1399 - 17:14
گلایه شهروندان روستای علینظر از قطعی ادامه دار آب شرب/ مدیر آب و فاضلاب پلدشت: عمده مشکلات روستای علینظر تا شنبه حل می شود

درحالی که با توجه به شیوع بیماری کرونا، بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی بیش از پیش تاکید می شود قطعی آب شرب در روستای علینظر سلامت شهروندان را به خطر انداخته است.

به گزارش آراز سسی، آب مایع حیات انسان ها بوده و فکر زندگی بدون آب برای لحظه ای وحشتناک است و در واقع می توان گفت، نبود آب یعنی اتمام زندگی.

 

با توجه به اینکه عده ای در حال سرویس کولرها و وسایل خنک کننده هستند تا با گرما هوای مقابله کرده و امکانات رفاهی خود را فراهم کننده اهالی روستای علینظر پلدشت که در چند کیلومتری تصفیه خانه آب قرار دارد با مشکلات قطعی مکرر آب مواجه شده است.

 

شیوع بیماری کرونا از سوی دیگر و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی بیش از پیش سلامت شهروندان را به خطر انداخته است.

 

حسین نژاد اصغر در گفتگو با خبرنگار آراز سسی گفت: حدود ۲۰ روز است که این قطع و وصلی های آب شرب ادامه دارد و مردم را با مشکلات زیادی روبرو کرده است.

 

دهیار روستای علینظر پلدشت افزود: طی آخرین جلسه ای که با رییس اداره آب و فاضلاب و بخشداری برگزار شد تصمیم گرفته شد تا غروب امروز برای حل مشکلات اقدام عملی صورت گیرد.

 

عمده مشکلات روستا تا شنبه حل می شود

 

علینژاد در گفتگو با خبرنگار آراز سسی گفت: دلایل عمده قطعی آب مصرف بالا بخاطر انشعاب های غیر مجاز در مسیر خط لوله انتقال به روستای علینظر و چند ترکیدگی است.

رییس اداره آب و فاضلاب پلدشت افزود: طبق هماهنگی و برنامه ریزی هایی که انجام شده است قرار است آب از روستای اروج محمد به روستای علینظر منتقل شود و این اقدامات بزودی آغاز می شود و تا شنبه ۸۰ الی ۹۰ درصد مشکلات آب شرب این روستا حل می شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=274970

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه