Friday, 3 May , 2024
15

کشتارگاه پلدشت در حال مرمت و بازسازی است/ بازار میوه فروشی بزودی راه اندازی می شود/ آماده راه اندازی تیرپارک هستیم

  • کد خبر : 271482
  • 05 تیر 1398 - 9:00
کشتارگاه پلدشت در حال مرمت و بازسازی است/ بازار میوه فروشی بزودی راه اندازی می شود/ آماده راه اندازی تیرپارک هستیم

شهردار پلدشت گفت: طبق رایزنی های صورت گرفته با مسئولین ادارات مربوطه در خصوص راه اندازی تیر پارک در شهر و بعد از کسب مجوزهای لازمه این موضوع در آینده نزدیک عملیاتی می شود.

احمد محسن نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آراز سسی در خصوص کشتارگاه شهرستان گفت: در حال حاضر مشغول مرمت و بازسازی کشتارگاه هستیم تا به نحو شایسته خدمات ارائه کند.

وی در خصوص مشکلات مربوط به آرامستان پلدشت و اتمام گنجایش این آرامستان اظهار کرد: آرامستان شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود و برخی اقدامات در راستای ساماندهی به آن صورت گرفت.

شهردار پلدشت افزود: تصمیم گرفته شده است تا اداره آرامستان ها به صورت هیئت امنایی صورت بگیرد.

به گفته وی اقداماتی در زمینه مکان یابی آرامستان جدید برای شهر، جایگزینی و تبدیل به احسن آمبولانس فرسوده صورت گرفته است.

محسن نژاد در خصوص راه اندازی پلیس ساختمان گفت: پلیس ساختمان در شهرداری پلدشت ایجاد شده و برای مالکان در صورت وجود تخلف نامه ای ارسال می شود که ظرف ۴۸ ساعت موارد را رفع کنند و برای این کار نیازمند همکاری همشهریان هستیم.

وی در خصوص فضای سبز پلدشت تصریح کرد: فضای سبز یکی از اولویت های مهم بوده و در سطح شهر فضای سبز به حد کافی وجود دارد و در زمینه ایجاد و نگهداری فضای سبز تلاش های گسترده ای صورت می گیرد که نیازمند همکاری مردم هستیم.

وی در خصوص فضای سبز و عدم رونق پارک های شهر اظهار کرد: در راستای تجهیز، رونق پارک ها و ایجاد نشاط روحی و روانی، آماده همکاری با بخش خصوصی بوده و به پیشنهادات و نکته نظرات همشهریان در این زمینه نیازمندیم.

محسن نژاد در خصوص نبود تیر پارک و مشکلاتی که بخاطر ترانزیت و عبور و مرور ماشین های سنگین خارجی در شهر بوجود آمده بود، گفت: طبق رایزنی های صورت گرفته با مسئولین ادارات مربوطه در خصوص راه اندازی تیر پارک در شهر و بعد از کسب مجوزهای لازمه این موضوع در آینده نزدیک عملیاتی می شود.

وی در خصوص ساماندهی دست فروش ها و دوره گردها در آینده نزدیک که از مطالبه به حق شهروندان است، تصریح کرد: در راستای ساماندهی این امر و مقابله با سد معبر، بازار میوه فروشی در محوطه فروشگاه رفاه واقع در خیابان ساحلی راه اندازی می شود.

شهردار پلدشت در خصوص پروژه های در دست اجرا از جمله ساماندهی معابر و جداول مسکن مهر، پارک بانوان، سیما و منظر شهری افزود: از مدیر عامل منطقه آزاد ماکو در راستای کمک به اجرای این پروژه ها تقدیر و تشکر می شود و با اتمام این پروژه ها گام موثری در رفع مشکلات مسکن مهر همشهریان، توسعه و زیبایی شهر برداشته می شود.

محسن نژاد در خصوص مطالعه و اجرای طرح ممیزی املاک و تهیه بانک اطلاعاتی مربوط به آن گفت: شهرداری پلدشت در راستای جمع آوری اطلاعات سطح شهر و تبدیل آن به بانک اطلاعاتی توصیفی شهر در جهت بهره گیری در برنامه ریزی ها و ارائه خدمات شهری، توسعه خدمات شهری براساس برنامه ریزی فنی و طرح ممیزی املاک به شرکت خصوصی واگذار شده که با اتمام این طرح توسعه خدمات شهری و ارائه خدمات در شان همشهریان بر اساس این طرح برنامه ریزی می شود.

شهردار پلدشت در خصوص کافی نبود سرویس های بهداشتی در سطح شهرستان و به جهت گردشگری بودن پلدشت افزود: برنامه ریزی های لازم در خصوص  احداث سرویس بهداشتی در چند نقطه شهر در دستور کار بوده و در آینده نزدیک با عملیاتی شدن آن، این معضل حل و فصل می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=271482

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه