Friday, 3 May , 2024
11
رییس اداره ثبت احوال پلدشت خبر داد:

کاهش ۴درصدی آمار ولادت طی سال جاری

  • کد خبر : 282568
  • 04 دی 1401 - 9:39
کاهش ۴درصدی آمار ولادت طی سال جاری
رییس اداره ثبت احوال پلدشت گفت: طی سال جاری آمار ولادت در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴ درصد کاهش داشته است.

منوچهر آذری در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به آمار ولادت در شهرستان پلدشت گفت: طی سال جاری آمار ولادت در شهرستان پلدشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش و آمار فوتی های ثبت شده نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد کاهش دارد که این درصد کاهش معنی دار، نشان از کنترل بیماری کرونا در مقایسه با دو سال قبل است.
وی در خصوص آمار ازدواج و طلاق در شهرستان تصریح کرد: میزان ازدواج ثبت شده در سال جاری نسبت به مدت ۹ ماهه اول سال قبل ۹درصد کاهش داشته و طلاق ثبت شده در شهرستان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۸/۵ درصدی را نشان می دهد.
وی با اشاره به صدور کارت هوشمند اظهار کرد: از آغاز طرح صدور کارت هوشمند ملی،  تعداد۲۶ هزار و ۴۶ فقره کارت هوشمند در شهرستان برای واجدین شرایط صادر شده است.
رییس ثبت احوال شهرستان پلدشت افزود: مجموعاً تعداد یک هزار و ۶۰ فقره کارت هوشمند ملی صادر شده و هم اکنون در اداره و دفتر پیشخوان موجود است و از متقاضیان درخواست می شود با توجه به پیامک های ارسالی به صاحبان کارت ها هر چه سریع تر نسبت به تحویل و فعال سازی آن اقدام نمایند.
آذری با اشاره به تعویض شناسنامه های طرح قدیم با شناسنامه های مکانیزه گفت: با توجه به طرح تعویض شناسنامه های نمونه قرمز رنگ به مکانیزه و الزامی تلقی شدن آن از طرف سازمان ثبت احوال به اطلاع همشهریان عزیز می رساند تا جهت تعویض شناسنامه های مستعمل، فرسوده و از بین رفته به دفتر پیشخوان دولت ۱۱۲۵ پلدشت (ماهان) که طرف قرارداد با اداره ثبت احوال بوده مراجعه نمایند.
به گفته وی در راستای همگام سازی اطلاعات و آمارهای جمعیتی از مردم شریف شهرستان درخواست می شود تا در اسرع وقت نسبت به اعلام و گزارش وقایع ولادت و وفات بستگان خود قبل از سپری شدن مهلت های پیش بینی شده در قانون اقدام نمایند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=282568

نوشته های مشابه

14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است
12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه