Saturday, 27 April , 2024
11

کانون خانواده رشد و پیشرفت را در جامعه رقم می زند/ بهترین رویکرد در تعامل با دولت، رویکرد حمایت انتقادی است/ مسئولیت در هر جایگاهی مهم است

  • کد خبر : 272055
  • 01 شهریور 1398 - 15:34
کانون خانواده رشد و پیشرفت را در جامعه رقم می زند/ بهترین رویکرد در تعامل با دولت، رویکرد حمایت انتقادی است/ مسئولیت در هر جایگاهی مهم است

امام جمعه پلدشت گفت: امروزه غرب به هر روشی دست می زند ولی نمی تواند به آن آرامش دست یابد و دلیل این عدم آرامش گریزان بودن از پیوند آسمانی است.

به گزارش آراز سسی،  حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به کانون خانواده و نقش تاثیر گذارش در جامعه گفت: ازدواج یکی از مهمترین امورات و زیربناها است که منجر به آرامش در فرد و جامعه می شود.

 

وی تصریح کرد: امروزه غرب به هر روشی دست می زند ولی نمی تواند به آن آرامش دست یابد و دلیل این عدم آرامش گریزان بودن از پیوند آسمانی است.

 

وی با تاکید بر اینکه انسان با ازدواج نصف دین خود را بدست می آورد، اظهار کرد: انسان تنها با روش صحیح ازدواج می تواند به آرامش دست یابد و فرزندان صالح به جامعه تحویل دهد.

 

امام جمعه پلدشت افزود: امروزه دشمنان کانون گرم خانواده را نشانه رفته اند، کانون خانواده رشد و پیشرفت را در جامعه رقم می زنند.

 

طالبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با اعضای هیئت دولت گفت: مسئولان باید جایگاهی را که در آن قرار دارند لطف پروردگار دانسته و قدر آن را بدانند.

 

وی تصریح کرد: مسئولیت در هر جایگاهی مهم است و در قیامت باید پاسخگوی آن باشیم.

 

وی اظهار کرد: برای پیشگیری و جلوگیری از بروز مفاسد اقتصادی، تنها راه ممکن اصلاح نظام بانکی است که یک سوی آن کنترل تورم است و سوی دیگر آن نظارت بیشتر بر بانک‌ها توسط بانک مرکزی. تا زمانی که این موارد اصلاح نشوند، مشکل نظام بانکی به صورت ریشه‌ای حل نشده است.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به شیوه‌ نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه از دولت‌ها افزود: تعامل؛ ‌زمینه همکاری، هم‌افزایی و پیشبرد اهداف اصولی نظام و تقویت همه‌ی مجموعه‌های درونی نظام و تزریق آرامش و امنیت روانی در جامعه را فراهم می‌نماید.

 

به گفته وی به نظر می رسد که بهترین رویکرد در تعامل با دولت، رویکرد حمایت انتقادی است.

 

طالبی با اشاره به گام‌های آغازین نیل به قوه قضائیه تراز انقلاب اسلامی گفت: برای ارزیابی عملکرد دستگاه عظیمی مانند قوه قضائیه نیاز به فرصتی بیشتر از ۵ماه است،اما در همین فرصت محدود شروع فعالیت آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس قوه قضائیه و تغییراتی را که در سطح مسئولین و اصلاح رویه‌های اداری و قضایی در این قوه ایجاد شده است، سبب شده است امید به تحقق عدالت در کشور تقویت و دوستداران انقلاب و اقشار ضعیف کشور آن را احساس کنند.

 

وی با تاکید بر تثبیت اقتدارِ انصارالله در نبرد نظامی و سیاسی تصریح کرد: انصارالله یمن با ۱۰ فروند پهپاد تهاجمی، تأسیسات نفتی آرامکو را در نزدیکی مرز امارات هدف قرار داد و این عملیات را عملیات «بازدارنده شماره یک» عنوان کرد. در این عملیات حوزه نفتی و پالایشگاه «الشیبه» از شرکت‌های وابسته به آرامکو در شرق عربستان و در نزدیکی مرز امارات هدف قرار گرفته است.

 

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پیام های حمله پهپادی انصارالله به جنوب شرق عربستان ، اتمام حجت با آل سعود بود. انصارالله با انجام بزرگترین عملیات پهپادی در تاریخ یمن به عربستان این پیام را مخابره کرد که در صورت تداوم تجاوز و تلاش ها برای تجزیه یمن،حملات بعدی قطعا سخت تر خواهد بود.

 

امام جمعه پلدشت افزود: سه‌شنبه (‌۲۲ مرداد ۱۳۹۸) بر‌اثر فشار گسترده افکار عمومی جهان، دولت نیجریه مجبور شد به حکم دادگاه این کشور تن داده و به شیخ ابراهیم زکزاکی و همسرش اجازه خروج از این کشور را برای درمان بدهد، عصر سه شنبه هم خبر رسید که هواپیمای حامل رهبر جنبش اسلامی نیجریه و همسرش در «فرودگاه ایندیرا گاندی» دهلی‌نو بر زمین نشست، اما به دلیل فشارها و محدودیت‌های گسترده‌ای که در بیمارستان به شیخ زکزاکی و همسرش تحمیل شد، شیخ تصمیم گرفت به نیجریه بازگردد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=272055

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه