Friday, 19 April , 2024
15

پیشرفت ۳۰درصدی پروژه ۱۰ هزار راس دام سنگین ارس دام آرشام+ تصاویر

  • کد خبر : 275254
  • 20 مرداد 1399 - 17:10
پیشرفت ۳۰درصدی پروژه ۱۰ هزار راس دام سنگین ارس دام آرشام+ تصاویر

مدیر پروژه ارس دام آرشام منطقه آزاد ماکو گفت: پروژه دامپروری ۱۰ هزار راسی دام سنگین ارس دام آرشام در مساحتی به طول ۱۱۷ هکتار مساحت احداث می شود که تا این لحظه ۴۰ هکتار از این مساحت فنس‌کشی شده است و هم اکنون پروژه از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش آراز سسی، مرتضی صابر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پیشرفت پروژه ارس دام آرشام منطقه آزاد ماکو واقع در قیقاج پلدشت گفت: پروژه دامپروری ۱۰ هزار راسی دام سنگین ارس دام آرشام در مساحتی به طول ۱۱۷ هکتار مساحت احداث می شود که تا این لحظه ۴۰ هکتار از این مساحت فنس‌کشی شده است و هم اکنون پروژه از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است.

 

وی تصریح کرد: این پروژه در ۳ فاز اتمام و به بهره برداری می رسد و در این پروژه برای ۲۰۰نفر بصورت مستقیم و ۴۰۰نفر غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد می شود.

 

وی با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه رو به اتمام است، اظهار کرد: فاز اول این پروژه سوله ای به مساحت ۵ هزار متر مربع   است که با ۴۰۰ تلیسه ۶ تا ۷ ماهه به بهره برداری می رسد.

 

مدیر پروژه ارس دام آرشام منطقه آزاد ماکو افزود: پروژه دامپروری ۱۰ هزار راس دام سنگین ارس دام آرشام بعد از بهره برداری روزانه ۱۲۰ تن شیر در روز تولید می کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=275254

نوشته های مشابه

31فروردین
انتقام سخت گرفته نشده است
امام‌جمعه پلدشت:

انتقام سخت گرفته نشده است

30فروردین
ماکو پیشتاز در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه