Saturday, 27 April , 2024
4
با حضور در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی؛

خلق حماسه‌ای دیگر در پلدشت

  • کد خبر : 288825
  • 11 اسفند 1402 - 9:24
خلق حماسه‌ای دیگر در پلدشت
مردم مرزنشین و انقلابی پلدشت با حضور خود در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر بصیرت و ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان کشاندند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، هم‌زمان با سراسر کشور مردم شهرستان مرزی پلدشت از ساعات اوّلیه آغاز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم انقلابی پلدشت با حضور در پای صندوق‌های رأی‌گیری با امامین انقلاب و شهیدان گلگون‌کفن تجدید میثاق کردند تا حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای سِترگ آن باشند.

آنچه در پی می‌آید گزارشی است که خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی «آراز سسی» از شهرستان پلدشت ارسال کرده‌اند:
ساعت ۸ صبح:

آغاز رأی‌گیری در شهرستان پلدشت

اخذ رأی از متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل آن از ساعت ۰۸:۰۰ در تمامی شعب اخذ رأی شهرستان پلدشت انجام می‌شود.

رأی‌دهندگان با ارائه هر یک از مدارک پنج‌گانه از میان شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه رانندگی، کارت پایان خدمت و گذرنامه می‌توانند رأی بدهند و ضرب مهر در شناسنامه صورت نمی‌گیرد.

احراز هویت با کد ملی خواهد بود. البته اگر شناسنامه یا مدرک قدیمی باشد که کد ملی در آن درج نشده باید مدرکی که کد ملی در آن وجود دارد همراه رأی‌دهنده باشد.

حضور مسئولان در پای صندوق‌های رأی

۹:۰۰ مسئولان پلدشت با حضور در پای صندوق‌های رأی ضمن بازدید از شعب آرای خود را به صندوق‌های رأی انداختند.

۱۰:۰۰ یکی از شهروندان پلدشتی با اشاره به شرکت مردم در ساعات اولیه انتخابات گفت: پیام حضور در ساعات اولیه اخذ رأی، لبیک‌گویی به رهبر انقلاب است.

انتخابات جشن ملی، نماد انسجام و وحدت ملی است

۱۰:۰۰ حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی در خصوص اهمیت انتخابات گفت: مردم علی‌رغم مشکلات، صادقانه در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند و پیروزی به دست می‌آورند.

وی تصریح کرد: این انتخابات جشن ملی، نماد انسجام و وحدت ملی است.

وی اظهار کرد: از کسانی که هنوز تردید دارند و تصمیم نگرفتند خواهش می‌کنیم غفلت نکنند و پای صندوق‌های رأی بیایند.

۱۱:۰۰ یکی از معتمدین پلدشت با حضور در شعبه اخذ رأی گفت: مردم شهرستان مرزی پلدشت امروز با شرکت در انتخابات به تکلیف خود عمل می‌کنند.

حضور در پای صندوق‌های رأی تولید امنیت و قدرت می‌کند

۱۲:۰۰ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت طی سخنانی گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح، اثرات مثبت و مطلوبی در عرصه‌ها و ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

وی تصریح کرد: بدون تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش اعتبار کشور، خوشحالی و مسرّت دوستان ایران اسلامی سبب یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان و شیاطین می‌شود.

وی اظهار کرد: یک روزی باید سلاح دست می‌گرفتیم و مقابل دشمنان می‌ایستادیم امروز هم با حضور در صندوق‌های رأی همین کار را می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: حضور در پای صندوق‌های رأی تولید امنیت و قدرت می‌کند.

حضور مردم در صحنه انتخابات مانور قدرت کشور است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز با اشاره به انتخابات گفت: دشمنان امروز طمع کرده و منتظر هستند تا حضور مردم کم‌جمعیت نشان داده شود تا به اهداف شوم خود دست یابند.
وی تصریح کرد: در تلاش برای تحریف انتخابات است و باید هوشیار بوده و بابصیرت حرکت کنیم.
وی اظهار کرد: رأی حق مردم است و باید از حق خود به‌درستی استفاده کنیم.
امام‌جمعه پلدشت افزود: انتخابات سنگر و میدان جنگ است و دین ما اجازه ترک میدان جنگ را نمی‌دهد چرا که یکی از گناهان کبیره همین مسئله است.
وی اظهار کرد: توفیق بزرگی است که مردم ما می‌توانند از طریق انتخابات در مدیریت کلان کشور، مراکز حساس تصمیم‌گیری و بدنه اجرایی کشور حاضر شوند و این فرصت به‌راحتی ساده به دست نیامده و هزینه سنگینی در کشور برای ساختن ایران آباد پرداخت شده تا مردم بتوانند در مدیریت کشور و همچنین سرنوشت خود مشارکت کنند.
وی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات، نشان اقتدار و مانور قدرت کشور است و مشارکت مردم در عرصه انتخابات انسجام ملی کشور را به دنبال داشته است.
امام‌جمعه پلدشت گفت: انسجام ملی یعنی سلاح و این سلاح را نباید هیچ‌کس در برابر دشمن زمین بگذارد و از این فرصت مردم باید به‌خوبی استفاده کنند چرا که راه اصلاح کشور، انتخاب افراد شایسته و اصلح است و بایستی از طریق صندوق‌های رأی، تفکر، سلیقه و خواسته خود را اعمال کنیم.
وی تصریح کرد: هر کسی صدای من را می‌شنود و آنهایی که برای رأی‌دادن شک و شبهه دارند فریب دشمنان را نخورند و با حضور گسترده خود دشمنان ایران اسلامی را مأیوس کنند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یاس و نومیدی دشمن را به دنبال خواهد داشت، افزود: قهر از صندوق دشمن را گستاخ می‌کند ملت ما از طریق رأی در بدنه مدیریت کشور سهیم هستند و بافکر و تشخیص خود را فرد موردنظر خود را انتخاب می‌کنند.
طالبی گفت: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی افراد متفکر و کاردان را انتخاب کنند تا آنها کار مملکت را با درایت پیش ببرند.
وی تصریح کرد: حل مسائل معیشتی، امنیت، آسایش و اقتصاد به حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی بستگی دارد؛ مجلس قوی، نظام را قوی نشان می‌دهد، نظام قوی می‌تواند مشکلات را از سر راه بردارد و زندگی مردم را آسان کند.
وی اظهار کرد: برنده در انتخابات ملت و مردم است که پای صندوق‌های رأی آمدند.
امام‌جمعه پلدشت افزود: امروز درصد مشارکت مردم در انتخابات به‌عنوان نمره امتحانی آن‌ها محسوب می‌شود، هیچ‌کس راضی نیست در امتحان نمره ضعیف و غیرقابل‌قبولی داشته باشد.
طالبی گفت: باید بکوشیم در این آزمون بزرگ و مهم نمره‌ای برای خود ثبت کنیم که همواره باعث سربلندی و افتخار ما باشد و در آینده برای نسل‌های بعدی نیز نقل کنیم که ما با درصد مشارکت بالا در این آزمون بزرگ الهی حضور پیدا کردیم.
وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات نه‌تنها بر همه آحاد مردم وظیفه است؛ بلکه یک حق است تا مردم در تعیین سرنوشت خود اثرگذار باشند.
وی ادامه داد: دین اسلام هم انسان را در قبال سرنوشت خود مسئول می‌داند، لذا مردم نباید نسبت به این موضوع بی‌اعتنا باشند.
امام‌جمعه پلدشت از مردم خواست همه با عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود در انتخابات شرکت کنند.

منتخب مردم در حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، شوط و پلدشت مشخص شد

۰۰: ۰۹ دوازده اسفند نادر کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به انتخابات گفت: ۱۲۱ هزار و ۹۱۲ نفر از حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه سطح مشارکت در این حوزه بسیار مطلوب بود، بیان کرد: میزان مشارکت در حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، شوط و پلدشت ۶۵ درصد بوده است.

کاظمی بیان کرد: تعداد شعب اخذ رأی در این حوزه ۲۵۴ شعبه بوده و چهار بخشداری غیرمستقل اعم از دشتک، مرگنلر ارس و بازرگان نیز در زیر حوزه این منطقه به اخذ آرای مردمی همت داشتند.

فرماندار ماکو و رئیس حوزه انتخابیه ماکو، شوط، چالدران و پلدشت گفت: عمر علی‌پور با کسب ۴۶ هزار و ۴۸۶ رأی از مجموع آرای مأخوذه در این حوزه به‌عنوان نماینده مردم این حوزه در مجلس دوازدهم انتخاب شد.

حوزه انتخابیه ماکو، شوط، چالدران و پلدشت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه گذشته ۱۱ اسفندماه در آذربایجان غربی برگزار شد.

لازم به ذکر است با پایان‌یافتن فرایند اخذ رأی، قرائت و شمارش آرا در حوزه‌های انتخابات سراسر کشور توسط ستاد انتخابات حوزه‌های انتخابیه استان‌ها انجام  و نتایج حاصله اعلام شد.

در حوزه انتخابیه ارومیه از میان ۳۶۱ هزار و ۶۰۴  رأی صحیح حاکم  ممکان با ۱۱۹ هزار و ۷۶۶ رأی، شهین جهانگیری با ۱۱۷ هزار و ۷۸۶ رأی و سید سلمان ذاکر با ۱۱۵ هزار و ۷۶۱ رأی  منتخبان مردم شهرستان ارومیه برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند

عادل نجف‌زاده، در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره با کسب ۴۹ هزار و ۱۳۴ رأی  از ۱۵۵ هزار و  ۸۸۱ رأی صحیح عنوان منتخب مردم این حوزه را به دست آورد.

کمال حسین‌پور، با ۴۴ هزار و ۵۰۲ رأی از ۶۱ هزار و ۳۲۱ رأی صحیح  منتخب نهایی حوزه انتخابیه پیرانشهر، سردشت و میرآباد شد.

عمر علی‌پور اقدم، با کسب ۴۳ هزار و ۴۸۶ رأی از ۱۱۸ هزار و ۳۸۵ رأی صحیح منتخب حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، پلدشت و شوط شد.

عبدالکریم حسین‌زاده، با ۳۶ هزار و  ۸۳ رأی از مجموع ۹۴ هزار و  ۷۶۸ رأی صحیح نماینده مردم حوزه انتخابیه  نقده و اشنویه  شد.

علی احمدی، با کسب  ۳۳ هزار و ۴۶۶ رأی از ۹۶ هزار و ۷۲۹  رأی صحیح، منتخب حوزه انتخابیه میاندوآب، باروق و چهار برج شد.

یعقوب رضازاده از حوزه انتخابیه سلماس با تعداد آرای ۱۹ هزار و ۱۳۳ رأی از مجموع آرای صحیح ۷۷ هزار و ۶۹ رأی به‌عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه سلماس معرفی شد.

محمد میرزایی با کسب ۱۵ هزار و ۹۴۴ رأی  از ۷۱ هزار و ۱۸۳  رأی صحیح به‌عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه شاهین‌دژ و تکاب شد.

سلام ستوده با ۱۵ هزار و ۸۸۵ رأی از مجموع ۴۱ هزار و ۲۸۶ رأی صحیح، منتخب مردم مهاباد شد.

محمد قسم عثمانی با ۱۳ هزار و ۱۴۱ رأی از مجموع ۴۰ هزار و ۹۷۹ رأی صحیح منتخب نهایی حوزه انتخابیه بوکان شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288825

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه