Sunday, 28 April , 2024
14
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو خبر داد:

به دنبال فعال‌سازی کامل گمرک پلدشت هستیم

  • کد خبر : 283497
  • 26 بهمن 1401 - 13:20
به دنبال فعال‌سازی کامل گمرک پلدشت هستیم
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: تلاش‌های خود را در خصوص فعال‌سازی کامل گمرک پلدشت در دستور کار داریم تا ترانزیت انجام گیرد.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به پتانسیل‌های پلدشت و امنیت غذایی مدنظر مقام معظم رهبری گفت: پلدشت دارای پتانسیل بالایی در زمینه امنیت غذایی بوده و سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این زمینه شده است.

وی با تأکید بر سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته، تصریح کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها باید به تکمیل زنجیره تولید مواد غذایی از مزرعه تا سفره مردم تبدیل شود.

وی با اشاره به سیاست منطقه آزاد ماکو اظهار کرد: شرکت‌هایی که در این منطقه فعالیت می‌کنند باید این زنجیره غذایی را فراهم کنند و این امر منجر به ایجاد اشتغال در بین مردم منطقه می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با اشاره به فرصت بازرگانی پلدشت افزود: تلاش‌های خود را در خصوص فعال‌سازی کامل گمرک پلدشت در دستور کار داریم تا ترانزیت انجام گیرد.

گروسی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متعدد در تمام فصول سال گفت: در اکثر مناطق آزاد دیگر این فرصت برای برگزاری جشنواره‌ها در تمام فصل‌ها مهیا نیست و موقعیت منطقه آزاد ماکو برای جذب گردشگر و افزایش کسب‌وکارها از این حوزه فراوان است.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو افزود: علاوه بر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های لجستیک، ترانزیت، صنعت و معدن و کشاورزی، به صنعت گردشگری نیز نگاه اشتغال‌زا داریم.

گروسی با اشاره به اهمیت اقامت شبانه مسافران عبوری به خارج از کشور در منطقه آزاد ماکو افزود: اقامت شبانه مسافران و سوق دهی آنان برای خرید و بازدید از جاذبه‌های منطقه آزاد ماکو باید برنامه‌ریزی شود و دراین‌خصوص به اطلاع‌رسانی خبرنگاران نیازمندیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=283497

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه