Saturday, 6 July , 2024
2

وصیت‌نامه شهید «محمود کرمی»

  • کد خبر : 290852
  • 14 تیر 1403 - 0:30
وصیت‌نامه شهید «محمود کرمی»
شهید «محمود کرمی» در قسمت اول وصیت‌نامه‌اش نوشت: «خدایا؛ عشق حسین(ع) و مظلومیت او ما را به سوی خود کشانده که آرزو دارم آنچنان مرا ببری که در راهت بدنم تکه تکه شود که هم، تکه‌های بدنم باعث شود گناهانم پاک شود و هم شاید ذره‌ای از سختی‌هایی که حسین(ع) کشید من هم بکشم و مثل او به شهادت برسم.»

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» به نقل از نوید شاهد، شهید «محمود کرمی» یادگار علی بمان یکم بهمن ماه سال ۱۳۴۵ در شهرری به دنیا آمد. تحصیلاتش را تا پایان دوره راهنمایی ادامه داد و وارد کار شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر دوم بهمن ماه سال ۱۳۶۶ در ماووت عراق در عملیات بیت المقدس ۲ به شهادت رسید. پیکر پاکش را در بهشت زهرای تهران به خاک سپردند.

قسمت اول وصیت‌نامه شهید «محمود کرمی» را در ادامه مرور می‌کنیم:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

به نام خداوندی که سپاس و ستایش مخصوص اوست. که در فطرت انسان‌ها جاذبه از عشق به لقاء الله نهاد تا انسان‌ها را به سوی خود بکشاند، که او را پرستش کنند و این جز او کسی را شایسته نیست. خداوندا ، از خود خجالت می‌کشم ،که قلم به دست گرفته ام و این جملات را مینویسم. چون می‌دانم واقعاً لیاقت ندارم و این فیض بزرگ را هر کسی سزاوار نیست.

و می‌دانی بنده‌ای رو سیاه و گناهکار هستم ولی بر رحمانیتت امیدوارم و با این امید به طرفت می‌آییم، که از در رحمتت به من بنگری و با دریایی از عشق که در دلم نهادی به جبهه آمدم، نه برای شهادت! بلکه برای رضایت و خدمت در راهت.

تا آنجایی که مقدور باشد و اگر طلبم کنی بی‌پروا و شتابان به سویت می‌آیم و نه به خاطر ترس از جهنم و نه به خاطر نعمت‌های بهشتت، بلکه به خاطر محبت و عشقی که نسبت به خودت در دلم نهادی عاشقانه به سویت می‌آیم.

خدایا! این توفیق را نصیبم کن که پاک از این دنیا بروم و تا مرا نیامرزیده‌ای از این دنیا مبر و آن لحظه آخر، زبانی به من بده که آن جمله‌ای که علی(ع) بر زبان جاری کرد من هم بر زبان جاری کنم. که به خدای کعبه رستگار شدم و به خدا قسم جز این چیز دیگر نیست.

خدایا؛ عشق حسین(ع) و مظلومیت او ما را به سوی خود کشانده که آرزو دارم آنچنان مرا ببری که در راهت بدنم تکه تکه شود که هم، تکه‌های بدنم باعث شود گناهانم پاک شود و هم شاید ذره‌ای از سختی‌هایی که حسین(ع) کشید من هم بکشم و مثل او به شهادت برسم.

خدایا؛ ما را از شفاعت پیغمبر صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه و حسین(ع) محروم نکن که محتاج هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه