Sunday, 28 April , 2024
13

همه نیروهای کشور برای حل مشکلات اقتصادی آستین بالا بزنند/ سخنان ترامپ نشان از شکست نقشه های شوم استکبار است/ متصدیان کار مراقبت کنند تا حریم خصوصی کاربران فضای مجازی حفظ شود

  • کد خبر : 266386
  • 24 فروردین 1397 - 14:25
همه نیروهای کشور برای حل مشکلات اقتصادی آستین بالا بزنند/ سخنان ترامپ نشان از شکست نقشه های شوم استکبار است/ متصدیان کار مراقبت کنند تا حریم خصوصی کاربران فضای مجازی حفظ شود

امام جمعه پلدشت گفت: سخنان ترامپ و استکبار در طی هفته گذشته نشان دهنده آن است که استکبار در نقشه های شوم خود شکست خورده است.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به مبعث حضرت رسول اکرم(ص) گفت: مهمترین هدف بعثت تهذیب، تزکیه نفس و تعلیم کتاب و حکمت بود.

 

وی تصریح کرد: بعثت به معنای برنگیخته شدن و در اصلاح به معنای فرستاده شدن انسانی از سوی خدواند متعال برای هدایت جامعه است.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به نزول اولین وحی افزود: به عقیده اکثر علمای شیعه، بعثت پیامبر اکرم(ص) در ۲۷ رجب، ۵ سال پس از تجدید بنای کعبه اتفاق افتاد و در آن هنگام پیامبر اکرم (ص)  ۴۰سال داشتند.

 

به گفته وی در ۲۷ ماه رجب وقتی پیامبر اکرم (ص) برای عبادت به غار حرا رفته بود جبرئیل به سوی ایشان نزول کرده و آیه اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ ﴿۱﴾ خَلَقَ الْإِنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ ﴿۲﴾ اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ ﴿۳﴾ الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ ﴿۴﴾ عَلَّمَ الْإِنْسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ ﴿۵﴾ را قرائت کرد.

 

طالبی با اشاره به پاسخ رسمى رهبر معظم انقلاب به نامه هنیه گفت: سفرهاى گوناگون هیأت‌هاى حماس به تهران و دیدارهاى مختلف در سطوح گوناگون بخشى از مسیر بهبود روابط در ماه‌هاى اخیر بوده است.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره بر پیام رسان های داخلی و حمایت از آنها افزود: یکى از اسناد ملى کشور که در سال ۱۳۹۶ در شوراى عالى فضاى مجازى به تصویب رسید، سند ساماندهى پیام رسان‌هاى اجتماعى است و عصاره این سند حمایت از پیام رسان‌هاى داخلى و ساماندهى پیام رسان‌هاى خارجى است.

 

وی تصریح کرد: بر مبناى این سند باید با پیام رسان‌هاى خارجى که اقدام به نقض قوانین جمهورى اسلامى ایران کرده و مصالح و منافع ملى کشورمان را به چالش بکشند، برخورد مقتضى و قانونى صورت بگیرد.

 

وی اظهار کرد: یکى از دغدغه‌هاى مطرح شده براى کاربرانى که قرار است به پیام رسان‌هاى داخلى کوچ نمایند، موضوع امنیت حریم خصوصى است.

 

امام جمعه پلدشت افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدارى که ظهر دوشنبه با جمعى از مسئولان و مدیران نظام داشتند فرمودند، مسئولان باید امنیت و حریم داخلى مردم و کشور را حفظ کنند. تعرض به امنیت و حریم داخلى مردم «حرام شرعى» است و نباید انجام شود و متصدیان کار در دستگاه‌هاى دولتى و قضایى مراقبت کنند تا حریم داخلى زندگى مردم و اسرار آن‌ها محفوظ بماند.

 

به گفته وی انتقال ده‌ها میلیونى کاربران، قطعاً با مشکلاتى همراه است اما تحمل و صبورى کاربران مى تواند در درازمدت منافع کلان و بى‌نظیرى را نصیب ملت ایران و جمهورى اسلامى ایران نماید.

 

طالبی در خصوص لزوم حمایت از اقدامات دولت در تنظیم نرخ ارز گفت: در هفته‌هاى اخیر شاهد التهابات و تلاطم‌هایى در بازار ارز و سکه بودیم به گونه‌اى که قیمت دلار وارد کانال ۶ هزار تومان شد و شاهد رکوردشکنى قیمت ارز در بازار شدیم.

 

وی تصریح کرد: در شرایطى که شاخص‌هاى اقتصادى خوب نیست و معضلاتى، چون رکود و تورم در اقتصاد کشور مشاهده مى‌شود، گروه‌ها و جریان‌هاى سیاسى باید به جاى طرح مباحث حاشیه ای و تقابل‌هاى سیاسى در مسیر هم‌افزایى با تصمیمات اتخاذ شده در کنترل قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملى گام بردارند و از تقابل‌هاى خسته‌کننده، بى‌نتیجه و تکرارى سیاسى پرهیز کنند.

 

وی اظهار کرد: همه نیروهاى کشور اعم از قواى سه‌گانه،  نهادهاى گوناگون و  مردم براى برون‌رفت از وضعیت بد اقتصادى باید آستین همت را بالا زده و براى ایجاد اقتصادی خوداتکا در تحقق شعار حمایت از کالاى ایرانى گام بردارند.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: لطف خداوند و اقتدار کشورمان باعث شده است تا نقشه های شوم دشمنان طی سال های گذشته نقش بر آب شود.

 

به گفته وی تقدیم ۱۶ هزار شهید در مقابله با تروریسم کور وابسته به بیگانه و بیش از ۲۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلى، نشانگر اراده، عزم ملى و تثبیت اقتدار کشور است.

 

طالبی گفت: سخنان ترامپ و استکبار در طی هفته گذشته نشان دهنده آن است که استکبار در نقشه های شوم خود شکست خورده است.

 

وی تصریح کرد: علت تهاجم‌هاى بى‌سابقه کنونى بر ضد نظام اسلامى، قدرت روزافزون این نظام است، زیرا دشمنان از این‌قدرت فزاینده، به‌شدت احساس خطر می کنند.

 

امام جمعه پلدشت افزود: به‌رغم تمام توطئه‌ها و کورى چشم دشمنان، قدرت نظام اسلامى، روز به روز افزایش می یابد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=266386

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه