Saturday, 20 April , 2024
14

هشتگ «رزمایش اقتدار بسیج» ترند برتر توئیتر فارسی شد

  • کد خبر : 272913
  • 09 آبان 1398 - 22:21
هشتگ «رزمایش اقتدار بسیج» ترند برتر توئیتر فارسی شد

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با نخستین روز از رزمایش گردان‌های بسیج در آذربایجان‌غربی، هشتگ «رزمایش اقتدار بسیج» ترند اول توئیتر فارسی شد.

به گزارش آراز سسی، جلال‌الدین اعظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار داشت: همزمان با برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس بسیج در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی، فعالان فضای مجازی استان هشتگ «رزمایش اقتدار بسیج» را ذیل پیام‌های مرتبط با رزمایش الی بیت‌المقدس منتشر می‌کنند.

وی، افزود: در نخستین روز از رزمایش، فعالان فضای مجازی توانستند این هشتگ را ترند نخست توئیتر فارسی کرده و اقتدار بسیجیان در فضای مجازی را نمایان سازند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ، عنوان کرد: همچنین هشتگ‌های «اقتدار دارالمومنین» با همت فعالان شهرستان خوی، «رزمایش اقتدار» با همت فعالان شهرستان پلدشت، «عماریون آذربایجان» با همت فعالان شهرستان سلماس و «عاشوراییان ارومیه» با همت فعالان ارومیه در رده‌های چهارم، پنجم، ششم و هشتم ترندهای برتر توئیتر فارسی قرار دارند.

وی، فعالیت در عرصه فضای مجازی را یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های بسیج در آذربایجان‌غربی دانست و گفت: بسیجیان استان آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدات نرم دشمن را دارند و در کنار توانمندی‌های رزمی و نظامی، نسبت به فعالیت در این عرصه نیز فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=272913

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه