Saturday, 20 April , 2024
7
امام جمعه پلدشت:

ملت ایران با حضور حماسی خود در عرصه های مختلف پایبندی به آرمان های انقلاب را اعلام می کنند

  • کد خبر : 276912
  • 22 بهمن 1399 - 14:10
ملت ایران با حضور حماسی خود در عرصه های مختلف پایبندی به آرمان های انقلاب را اعلام می کنند
امام جمعه پلدشت گفت: بيست و دوم بهمن براي ملت ايران ياد آور نعمتي الهي، بي نظير و تاريخي است که تحقق وعده الهي براي همه ی بندگان مومن و متعهد و استوار خويش است.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با اشاره به اهمیت دهه فجر و روز ۲۲ بهمن ماه گفت: ٢٢ بهمن سر أغاز حرکت سیل عظیم مردمی است که با تکیه بر شهیدان و رهبر مجاهد خود قیامی را پایه گذاری نمودند که نهضت آفرین و مکتب ساز شد.

 

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با ایجاد موانع همواره تلاش نموده است تا صدای این حرکت در جهان خاموش شود اما صدای بانک الله اکبر این نهضت در اعماق جان مستضعفان عالم طنین انداخته و در اقصی نقاط عالم به گوش رسید.

 

وی اظهار کرد: بیست و دوم بهمن برای ملت ایران یاد آور نعمتی الهی، بی نظیر و تاریخی است که تحقق وعده الهی برای همه ی بندگان مومن و متعهد و استوار خویش می باشد و اکنون پس از گذشت چهل و دو سال از آن حادثه الهی، مردم مؤمن و غیور ایران با هوشیاری تمام در برابر همه فتنه ها ایستاده اند و همچون گذشته با تبعیت از رهبر فرزانه خود از اسلام و انقلاب دفاع می کنند و با فتح قله های افتخار و عزت، استوار و پرخروش به راه خود ادامه می دهند.

 

امام جمعه پلدشت افزود: ملت همیشه در صحنه ی ایران اسلامی، پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عشق، تعهد و دلبستگی هرچه بیشتر به مقام معظم رهبری و آرمان های راستین انقلاب با بیداری و هوشیاری کامل در برابر دشمنان از دستاوردهای بزرگ انقلاب، استقلال ، آزادی وجمهوری اسلامی دفاع می کنند و با حضور حماسی خود در عرصه های مختلف، پایبندی خود را به آرمان های راستین انقلاب اعلام می نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=276912

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه