Friday, 29 March , 2024
16

مردم حماسه سازان انتخابات/ هر انتخاب، فرصتی برای اعتلای میهن است

  • کد خبر : 273954
  • 01 اسفند 1398 - 13:11
مردم حماسه سازان انتخابات/ هر انتخاب، فرصتی برای اعتلای میهن است

فردا روز سرنوشت ساز برای نظام اسلامی است تا با انتخاب نمایندگان فرصتی برای اعتلای میهن، ابراز عشق به ایران و پشتیبانی از نظام توسط مردم فراهم شود.

به گزارش آراز سسی به نقل از اروم نیوز، تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه گذشته همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شد و هر یک از نامزدها با شیوه های مختلف از جمله نصب بنر و پوستر، برگزاری جلسه هایی برای شناساندن خود به مردم و تبلیغ در  فضای مجازی در جذب آرای مردمی تلاش می کنند.

اما از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه اول اسفند، با عنایت به مفاد ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره‌ مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید و هرگونه تبلیغ پس از این ساعت ممنوع است.

این روزها در محافل عمومی، جمع های خانوادگی، قهوه خانه ها، دانشگاه ها و در میان رای اولی ها گپ و گفت ها با موضوع انتخابات است، مردم در شهرها و روستاهای آذربایجان، با حضور در ستادهای نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می کوشند تا نمایندگانی اصلح و در شان مجلس انتخاب کنند.

انتخابات یک حق و تکلیف، عاملی برای اقتدار ملی و تحکیم امنیت کشور، عرصه نمایش قدرت مردمی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ، فرصتی برای آینده ای بهتر، تحقق اراده مردم در اداره امور است.

مردم همواره حماسه سازان انتخابات بودند، پس از ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه صحنه های انتخابات حضور یافتند و همواره از نظام پشتیبانی کرده و تنهایش نگذاشتند، حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای یکی از جبهه های نبرد با دشمن است بنابراین در دوم اسفند خواهند آمد و گستاخی دشمن را با مهر انگشت خود پاسخ می دهند.

مردم آذربایجان غربی نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور خود را برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند آماده کرده اند، آنان می گویند: به عشق ایران و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و داشتن مجلسی توانمند  دوم اسفند همزمان با سایر هموطنان پای صندوقهای رای خواهیم رفت.

هر قدمی که ما بر می داریم با انتخاب همراه است، زندگی ما پر است از انتخاب های کوچک و بزرگ؛ انتخاب درست و آگاهانه می تواند زندگی افراد را متحول کند، با این حال انتخاب نمایندگانی از مردم برای ورود به مجلس شورای اسلامی نیازمند انتخابی همراه با شناخت است، نمایندگان نقش مهمی در مجلس شورای اسلامی دارند، قوانین مصوب نمایندگان در مجلس می تواند به نفع مردم و رفاه آنان باشد بنابراین باید انتخابی همراه با شناخت از نامزدها داشته باشیم.

همه ما کم و بیش تجربه های مختلفی از انتخابات گذشته داریم، باید با شناخت کامل از نامزدها بهترین و اصلح ترین را انتخاب کنیم، منظور از شناخت، آشنایی شناسنامه ای نیست باید نسبت به توانمندی ،تخصص، اخلاق، سیره، پاکدستی و غیره شناخت داشته باشیم.

تعداد نامزدهایی که در هر حوزه رقابت می‌کنند به گونه‌ای است که هم زمینه را برای انتخابات پرشور فراهم می‌کند و هم نامزدها فرصت شناساندن خود را به اندازه کافی دارند. هم اکنون بر اساس آخرین آمار، تعداد افراد تایید صلاحیت شده نهایی در استان ۲۰۲ نفر است که از این تعداد، پنج نفر انصراف دادند و ۱۹۷ نفر برای رسیدن به ۱۲ کرسی مجلس در استان با هم رقابت خواهند کرد.

فردا جمعه دوم اسفند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و شاهد حماسه آفرینی دیگری از مردم ایران اسلامی و همیشه سربلند به کوری چشم دشمنان خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=273954

نوشته های مشابه

10فروردین
شب قدر شب نزول برکات است
امام‌جمعه پلدشت:

شب قدر شب نزول برکات است

10فروردین
تحقق شعار سال با مشارکت مردم در طرح‌های اقتصادی منطقه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

تحقق شعار سال با مشارکت مردم در طرح‌های اقتصادی منطقه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه