Sunday, 30 June , 2024
0
رهبر انقلاب رأس ساعت ۸ صبح با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) رأی خود را در صندوق انداختند؛

مردم برای حضور در انتخابات هیچ تردیدی به خود راه ندهند

  • کد خبر : 290712
  • 08 تیر 1403 - 8:00
مردم برای حضور در انتخابات هیچ تردیدی به خود راه ندهند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز همزمان با آغاز رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رأس ساعت ۸ صبح با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) رای خود را در صندوق رای انداختند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز همزمان با آغاز رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رأس ساعت ۸ صبح با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) رای خود را در صندوق رای انداختند.

رهبر انقلاب اسلامی پس از انداختن رای خود در صندوق سیار ۱۱۰، روز انتخابات را برای ایرانیان روز نشاط و شادی خواندند و با اشاره به قوام جمهوری اسلامی به واسطه حضور مردم در انتخابات، تاکید کردند: مردم عزیز ایران موضوع رأی‌دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و هیچ‌گونه تردیدی به خود راه ندهند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور پرشور مردم در انتخابات و کثرت رأی‌دهندگان را یک نیاز قطعی برای جمهوری اسلامی دانستند و گفتند: جمهوری اسلامی همان‌گونه که از نام آن مشخص است، حضور مردم در ذات آن لحاظ شده است، بنابراین عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.
ایشان با تاکید براینکه هیچ وجهی برای تردید در حضور در انتخابات وجود ندارد، افزودند: حضور در انتخابات یک کار بدون زحمت و بدون وقت‌گیری چندان است اما فواید زیادی بر آن مترتب است، به‌خصوص آنکه انتخاب رئیس جمهور به معنای تعیین آینده کشور برای چند سال است.
رهبر انقلاب اسلامی حضور مردم در انتخابات را برای اثبات صحت و صداقت نظام جمهوری اسلامی، اقدامی لازم و واجب خواندند و اظهار امیدواری کردند: خداوند متعال بهترین و مفیدترین گزینش را برای کشور مقدر کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان گفتند: امیدوارم به لطف خداوند، سال‌های آینده سال‌های خوبی برای ایران باشد و مردم از گزینش خود راضی باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290712

نوشته های مشابه

10تیر
خلع‌ید اراضی ملی به ارزش ۲۱۶۸ میلیارد ریال
مدیر حقوقی سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

خلع‌ید اراضی ملی به ارزش ۲۱۶۸ میلیارد ریال

09تیر
مدافعان حرم، نجات دهنده ایران و منطقه
رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت:

مدافعان حرم، نجات دهنده ایران و منطقه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه