Saturday, 27 April , 2024
4

مراسم ” پدران آسمانی” در پلدشت برگزار شد

  • کد خبر : 288253
  • 08 بهمن 1402 - 1:00
مراسم ” پدران آسمانی” در پلدشت برگزار شد
جشن قدردانی از پدران شهدا با حضور مسئولان و پدران شهدا برگزار و در این مراسم از پدران شهدا تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “آراز سسی“، جشن قدردانی از پدران شهدا با حضور مسئولان و پدران شهدا در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار و در این مراسم از پدران شهدا تقدیر به عمل آمد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی امام‌جمعه پلدشت با اشاره به مقام والای شهدا گفت: امنیت کنونی کشورمان مدیون شهداست و هرچه داریم به برکت این شهدا بوده است.

وی با تأکید بر اینکه پیشرفت‌های امروز کشور به برکت خون‌های شهداست، تصریح کرد: درخت تنومند جمهوری اسلامی به‌وسیله خون شهدا آبیاری می‌شود.

وی با اشاره به مقام والای والدین شهدا اظهار کرد: نقش اصلی مادران و پدران شهدا در تربیت چنین فرزندانی نباید فراموش شود، این پدران و مادران شهدا بودند که باتربیت صحیح فرزندان، سبب شدند که جوانان شجاع کشورمان به جبهه‌ها بروند و مقابل دشمن ایستادگی کنند.

امام‌جمعه پلدشت افزود: شهدا با رشادت و جان‌فشانی خود، زمینه پیشرفت و اقتدار کشور را در همه عرصه‌ها فراهم کردند.

 راه شهدا را سرلوحه زندگی‌مان قرار دهیم

سرهنگ پاسدار موسی عطاری ضمن تقدیر از پدران شهدا گفت: قطعاً نان حلال شما پدران گرامی موجب پرورش چنین جوانان غیور و پاکی شده است که جان خود را برای دفاع از میهن و هم‌وطنان خود فدا کردند.

وی تصریح کرد: این پدران دریادل، در پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب با همتی والا، فرزندان سلحشور خود را که امروز ضامن آزادگی و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند، تقدیم عزت و سرفرازی کشور کردند و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را به یادگار گذاشت.

وی اظهار کرد: امروز همه ما وظیفه داریم تا راه و روش شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار داده و با تأسی از مکتب و سیره این عزیزان سعادت خود را تضمین کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: خدمت به خانواده شهدا را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به پدران و مادران شهیدان خدمتی را ارائه می‌کند، قطعاً در پیشگاه الهی دارای اجری عظیم خواهد بود.

 پدران شهدا ذخیره‌های ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند

محمد اکبرزاده کهریزی فرماندار پلدشت گفت: شهدای عزیز و جانبازان گران‌قدر برای آرمان‌های انقلاب اسلامی از جان خود و از سلامتی خود گذشتند و خانوادۀ بزرگوار شهدا در این راه، عزیزانشان را از دست دادند که این ایثارگری‌ها و از جان گذشتی‌ها نباید فراموش شود.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس نشان داد که اگر ملت و مسئولان باهم یکدل و یک‌صدا باشند، می‌توان حتی با دست‌های خالی نیز بر دشمن تا بن دندان مسلح فائق آمد.

وی اظهار کرد: پدران شهدا، در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلام، از مهم‌ترین سرمایه خود گذشته و فرزندان خویش را در راه عظمت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند و به حق، الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری جامعه هستند.

فرماندار پلدشت افزود: پدران شهدا ذخیره‌های ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288253

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه