Thursday, 25 April , 2024
18

محرک حضور در سپاه پاسداران، خدمت بی شائبه به انقلاب اسلامی و اطاعت محض از رهبری است

  • کد خبر : 260741
  • 02 اردیبهشت 1396 - 8:00
محرک حضور در سپاه پاسداران، خدمت بی شائبه به انقلاب اسلامی و اطاعت محض از رهبری است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: دامنه آرمان های سپاه تا زمان حکومت عدل جهانی امام مهدی (عج) گسترده است و بدین لحاظ سپاه در افقی فرازمند، دارای آرمان های مکتبی، انسانی و جهان شمول است که باید همیشه حرکت خود را بدان سوی جهت دهد.

سرهنگ پاسدار علی حیرانی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی ضمن اشاره به  ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همزمان با نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بنا به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گردهم جمع شده و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پی ریزی کردند.

 

وی تصریح کرد: شاید در آن روزهای نخست که هدف سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مطرح می کردند، تصور نمی رفت که چه مسئولیت سنگین و رسالت خطیری به عهده این تشکیلات تازه تأسیس است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: اما از آنجا که محرک حضور در این نهاد، خدمت بی شائبه به انقلاب اسلامی، اطاعت محض و عاشقانه از مقام والای ولایت فقیه بود جملگی به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، خویشتن را برای هر نوع مأموریت محوله آماده کرده بودند.

 

به گفته وی حضرت امام خمینی (ره) در ۲ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسماً تأسیس این نهاد مقدس را اعلام کردند و شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گام اساسی را در جهت سازماندهی این نهاد برداشت.

 

سرهنگ پاسدار حیرانی گفت: سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است و نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار از این جهت است که سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد و آن حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده و داعیه تحقق نسبی آن را در جهان امروزی دارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: دامنه این آرمان تا زمان حکومت عدل جهانی امام مهدی (عج) گسترده است و بدین لحاظ سپاه در افقی فرازمند، دارای آرمان های مکتبی، انسانی و جهان شمول است که باید همیشه حرکت خود را بدان سوی جهت دهد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=260741

نوشته های مشابه

05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه