Wednesday, 1 May , 2024
13

متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی در سایت کار ثبت نام کنند

  • کد خبر : 265033
  • 30 آذر 1396 - 13:32
متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی در سایت کار ثبت نام کنند

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی پلدشت گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی می توانند با مراجه به سایت ” کار ” ثبت نام و مشخصات طرح خود را ثبت نمایند .

به گزارش آراز سسی، اکبر عبداله نژاد در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری پلدشت به ابلاغ آئین نامه اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار و اجرای برنامه اشتغال فراگیر از طریق اعطای تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: در این آیین نامه طرح هایی که قابلیت استفاده از تسهیلات را دارند قید شده است و وظایف دستگاه های متولی و بانک ها و موسسات عامل مشخص شده است.

 

وی سهم ریالی استان آذربایجانغربی در این آئین نامه را جهت توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ۴۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: باید بخشداران از طریق دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح روستاهای تابعه اطلاع رسانی نمایند تا بتوانیم حداکثر استفاده را از مزایای این طرح ببریم.

 

فرماندار پلدشت افزود: جهت اجرای برنامه اشتغال فراگیر از طریق اعطای تسهیلات اشتغالزایی نیز مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای استان آذربایجانغربی در نظر گرفته شده است.

 

میر حجت حسینی در این جلسه گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی می توانند با مراجه به سایت ” کار ” ثبت نام و مشخصات طرح خود را ثبت نمایند .

 

وی کارمزد این تسهیلات را ۶ درصد عنوان و تصریح کرد: کارمزد طرح های مناطق روستایی و عشایری نوار مرزی صفر درصد بوده و بعد از یک سال تنفس قسط بندی می شود.

 

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان پلدشت و دبیر این کارگروه افزود: مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان نیز سهم شهرستان پلدشت جهت ایجاد مشاغل خانگی برای ۶ دستگاه اجرایی در نظر گرفته شده که برای ۲۰ نفر اشتغال فراهم می کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=265033

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه