Friday, 3 May , 2024
7

لزوم توجه رسانه‌ها به ارتقای امید در جامعه/ فعالیت در تراز انقلاب اسلامی اصلی‌ترین هدف مدیریت رسانه باشد

  • کد خبر : 271472
  • 03 تیر 1398 - 0:12
لزوم توجه رسانه‌ها به ارتقای امید در جامعه/ فعالیت در تراز انقلاب اسلامی اصلی‌ترین هدف مدیریت رسانه باشد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امیدآفرینی باید در اولویت رسانه‌ها قرار گیرد، گفت: فعالیت در تراز انقلاب اسلامی باید هدف اصلی مدیران این بخش در گام دوم انقلاب باشد.

به گزارش آراز سسی، سردار حبیب شهسواری ظهر امروز در دومین نشست «بسیج و رسانه» با محوریت بررسی نقش عملکرد رسانه‌ها در گام دوم انقلاب که با حضور مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی در محل سپاه شهداء برگزار شد، اظهار داشت: اصلی‌ترین اولویت رسانه‌ها باید امیدآفرینی باشد که در راستای رسیدن به امنیت و آرامش در سطح جامعه الزامی است.

وی، افزود: در عرصه رسانه گام‌های خوبی برداشته شده و مسیرهای خوبی را طی کرده‌ایم که بسیار ارزشمند بوده‌اند ولی راه‌های طی نشده همچنان پیش‌رو قرار دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: اهالی رسانه باید در راستای امید‌آفرینی در جامعه تلاش کنند. امروز ایجاد یاس و ناامیدی در تمامی عرصه‌ها مدنظر دشمن بوده و در مقابل این جبهه‌گیری باید نیروهای انقلابی به دنبال ایجاد امید، نشاط، تقویت حس ایستادگی و مقاومت در برابر مشکلات و رفع موانع در کشور باشند که خوشبختانه شاهد این روحیه هستیم و باید تقویت شود.

وی، گفت: دوران دفاع مقدس یکی از نمود‌های اصلی اثربخشی رسانه در تاریخ است که امروز شاهد اثرگذاری آن در سطح جهانی هستیم.

سردار شهسواری، ادامه داد: سامروز ما اقیانوس عظیمی از تلاش رزمندگانی که یا به تصویر کشیده شده یا نگاشته شده را در اختیار نسل جدید قرار داده‌ایم و آئینه تمام‌نمای تلاش رسانه‌ها را در انقلاب اسلامی می‌بینیم.

وی، با اشاره به اینکه در حوزه رسانه نتوانسته‌ایم جبهه قدرتمند در تراز انقلاب اسلامی ایجاد کنیم، ابراز داشت: در گام دوم انقلاب باید نسبت به این امر اهتمام داشته باشیم و ما باید پیام‌رسان نسل ماندگار و ارزشمند جامعه باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: تجربه انقلاب اسلامی این مهم را به وضوح نشان داده که آسایش و امنیت تنها با همدلی و همراهی عموم مردم محقق می‌شود.

وی، با اشاره به تحریم‌های اعمالی آمریکا به کشور، گفت: ما تحریم را یکی از برکات می‌دانیم که باعث شده از سختی‌ها عبور کرده و به اقتصاد پویا دست یابیم.

سردار شهسواری، تاکید کرد: وظیفه سپاه، دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. بخش رسانه نیز یکی از این حوزه‌ها محسوب می‌شود که با همفکری و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در تلاش برای رسیدن به الگوی ایده‌آل رسانه‌ای مدنظر رهبر انقلاب در گام دوم هستیم.

 

رسانه‌ها پیشقراولان تشکیل دولت اسلامی هستند

 

سرهنگ پاسدار محمد مهرزاد صدقیانی ظهر امروز در دومین نشست «بسیج و رسانه» با محوریت بررسی نقش عملکرد رسانه‌ها در گام دوم انقلاب که با حضور مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی در محل سپاه شهداء برگزار شد، اظهار داشت: باید در گام دوم انقلاب به این موضوع توجه داشته باشیم که جایگاه رسانه و افکار عمومی چگونه تببین می‌شود.

وی، افزود: انقلاب اسلامی ایران در مرحله استقرار و ایجاد نظام اسلامی عبور کرده و امروز باید در راستای تشکیل دولت اسلامی گام برداریم که در این موضوع رسانه به‌عنوان پیشقراول حرکتک شناخته می‌شوند.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی، گفت: باید شکاف‌های موجود بررسی و راهکارهای آن ارائه شود تا شاهد تحقق جامعه و دولت اسلامی در سایه تعاریف شاخص در چارچوب اسلامی باشیم.

وی، ادامه داد: برخلاف تمام حاشیه‌سازی های موجود باید دشمنان و دوستان بدانند که انقلاب اسلامی در شرایط رو به پیشرفت قرار دارد و برخلاف تمام جوسازی‌ها از ایده‌آل ترین وضعیت برخوردار است.

صدقیانی، در پایان نیاز اصلی امروز در جامعه را انعکاس پیام‌های تعالی‌بخش و امیدوارکننده دانست.

در ادامه این جلسه، یوسف حق‌دوست رئیس شورای قشر بسیج رسانه آذربایجان‌غربی، در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های این قشر در سال گذشته، برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره ابوذر و نیز اجرای تورهای رسانه‌ای را از مهم‌ترین اقدامات بسیج رسانه دانست.

یوسف پیربوداقی رئیس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی هم در این جلسه، وضعیت نامناسب اقتصادی رسانه‌ها را مدنظر قرار داده و از مسئولین استانی خواستار توجه به این وضعیت شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=271472

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه