Saturday, 27 April , 2024
17

فضای مجازی می تواند زمینه ساز انقلاب فرهنگی و فکری در سایر جامعه ها باشد

  • کد خبر : 261584
  • 12 خرداد 1396 - 15:58
فضای مجازی می تواند زمینه ساز انقلاب فرهنگی و فکری در سایر جامعه ها باشد

امام جمعه ماکو گفت: فتنه گران و شایع پراکنان در صدد هستند به اعتقادات مردم ضربه بزنند و به سایر کشورها وانمود کنند که اعمال و فریضه های ماه رمضان در ایران به صورت کمرنگ برگزار می شود.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین ایوب رنجبری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ماکو با اشاره به شهادت یک تن از مرزداران در منطقه بورالان ماکو گفت: این شهید در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به قره سو سقوط کرده و به شهادت رسید.

 

وی تصریح کرد: این شهدا نیز همسنگران شهدای مدافع حرم هستند چرا که این عزیزان نیز در حفظ و حراست از مرزهای میهن عزیزمان به شهادت رسیدند.

 

امام جمعه ماکو با اشاره به اهدای مبلغ ۳۱۳ میلیون تومان توسط مقام معظم رهبری به ستاد دیه افزود: به‌منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، این کار خیر صورت پذیرفت که جدیت مسئله را بر ما می رساند، مردم و مسئولین نیازمند دقت بر این موضوع هستند.

 

خطیب نماز جمعه ماکو در خطاب به جوانان گفت: امروزه یک ظرفیت و فرصتی ناب برای تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی به سایر کشور ها وجود دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رنجبری گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می تواند زمینه ساز انقلاب فرهنگی و فکری در سایر جامعه ها باشد به گونه ای که این انقلاب به نفع اسلام و جامعه اسلامی باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به کمپین های غلط انداز در فضای مجازی مبنی بر عکس گرفتن از وعده نهار و ارسال آن به مدیران شبکه های اجتماعی و شرکت در مسابقه ها در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: فتنه گران و شایع پراکنان در صدد هستند به اعتقادات مردم ضربه بزنند و به سایر کشور ها وانمود کنند که اعمال و فریضه های ماه رمضان در ایران به صورت کمرنگ برگزار می شود.

 

امام جمعه ماکو با تاکید بر قراعت قرآن و شرکت در محافل انس با قرآن در مساجد و تکایای ماکو و به چالش کشیدن علما در بیان مسائل شرعی گفت: همانطور که روایت آمده است تلاوت یک آیه در این ماه برابر ختم قرآن است و چه نیک است این ختم در خانه خدا برگزار گردد.

 

خطیب نماز جمعه ماکو با تقدیر و تشکر از مسئولین سازمان منطقه آزاد ماکو و خیرین ماکویی بابت برگزاری سفره های افطاری در سطح شهر افزود: هر چقدر افطار کم هزینه تر و ساده تر باشد ثواب بیشتری دارد و سهیم شدن در این کار خیر ثواب والاتری دارد.

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=261584

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه