Tuesday, 30 April , 2024
13

عظمت ایران، اقتدار نظام و شکست ناپذیری ملت، سه ضلعی عبور از مسائل مهم و حساس کشور/ خط قرمز نظام جمهوری اسلامی امنیت ملی است

  • کد خبر : 268668
  • 13 مهر 1397 - 15:00
عظمت ایران، اقتدار نظام و شکست ناپذیری ملت، سه ضلعی عبور از مسائل مهم و حساس کشور/ خط قرمز نظام جمهوری اسلامی امنیت ملی است

امام جمعه پلدشت گفت: خط قرمز نظام جمهوری اسلامی امنیت ملی است و در این زمینه هیچ تعارفی با کسی ندارد.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسملین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به احتکار گفت: دین اسلام تمام راه هایی که ممکن است سلامت اقتصادی مردم و جامعه را تهدید کند حرام اعلام کرده و احتکار نمونه ای از آن است.

 

وی تصریح کرد: احتکار به جهت اینکه در سیستم اقتصادی کشور اختلال ایجاد می کند و قدرت خرید مردم را کاهش می دهد شرعا حرام بوده و باید با آن برخورد شود.

 

امام جمعه پلدشت افزود: پیامبر اکرم (ص) فرموده اند، هرکس گندمی را به قصد گران شدن آن چهل روز احتکار کند از خدابری و خدا از او بری است.

 

طالبی با اشاره به اینکه توروم و گرانی در حد معقول قابل قبول است، گفت: وقتی قیمت ها ناپایدار و لحظه ای در حال تغییر است این در واقع نوعی هرج و مرج اقتصادی بوده و قانون گذار می تواند با وضع قوانینی جلو برخی سود جوها را بگیرد.

 

وی اظهار کرد: مردم نقش مهمی در این قضیه داشته و می توانند با خودداری از خرید کالاهای گران با گرانفروشی مبارزه کنند.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مخابره آن به تمام دنیا افزود: برگزاری رزمایش خدمت رسانی بسیج که در قالب تکمیل پروژه های بهداشتی، آموزشی، کشاورزی، تولیدی و فرهنگی صورت گرفت نمایشی از توان بی بدیل بسیج است که همه توان خود را صرف خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم نموده است.

 

طالب گفت: نقطه اوج رزمایش خدمت بسیج دیدار با مقام معظم رهبری بود که در ورزشگاه آزادی رقم خورد و ۱۰۰ هزار بسیجی در آن شرکت کردند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: عظمت ایران، اقتدار نظام و شکست ناپذیری ملت، سه ضلعی عبور از مسائل مهم و حساس کشور است.

 

وی اظهار کرد: همه جوانان و مسئولین باید به دشمن پیام قدرت بدهند نه ضعف، چرا که ملت تصمیم گرفتند که هرگز تحقیر نشوند و همیشه در اوج افتخار عزت بمانند.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به پاسخ موشکی سپاه پاسداران افزود: خط قرمز نظام جمهوری اسلامی امنیت ملی است و در این زمینه هیچ تعارفی با کسی ندارد.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=268668

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه