Thursday, 18 April , 2024
14

عروج اولین شهید مدافع سلامت از پلدشت

  • کد خبر : 276102
  • 29 آبان 1399 - 12:32
عروج اولین شهید مدافع سلامت از پلدشت

شهید مدافع سلامت حجت ولی نژاد ، مسئول فوریت های پزشکی پلدشت در حین خدمت به بیماران، مبتلا به کرونا شد و به خیل شهدای سلامت پیوست.

به گزارش آراز سسی، شهید مدافع سلامت حجت ولی نژاد ، مسئول فوریت های پزشکی پلدشت در حین خدمت به بیماران، مبتلا به کرونا شد و به خیل شهدای سلامت پیوست.

 

مهدی شاهی، رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت نیز در پیامی شهادت این مدافع سلامت را تبریک و تسلیت گفت.

 

خبر درگذشت مدافع سلامت شهرستان پلدشت، مسئول خوش قلب و فداکار فوریت پزشکی شهرستان مرحوم «حجت ولی نژاد» که در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با این ویروس به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به خیل عظیم مدافعان سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی من و سایر همکاران حوزه سلامت شد؛ بی شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می توانند جان بسیاری از انسانها را نجات دهند، بسیار باعث تاثر و تاسف است و جامعه و مردم از بودن آنها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.

 

گلایه من به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت از کسانی است که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند، بدون توجه به فاصله گذاری های اجتماعی و بدون ماسک در خیابان ها و در مجالس حضور پیدا می کنند و این یعنی خودخواهی، که تاوان این بی احتیاطی ها و این خودخواهی ها را باید عزیزان این افراد و در نهایت همه مردم شهرستان و کادر بهداشت و درمان بدهند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پلدشت اظهار امیدواری کرده است که با رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص همکاران حوزه سلامت استان نباشیم.

 

همچنین مسئولان استان، منطقه آزاد ماکو( شهرستان های ماکو، پلدشت و شوط) در پیامی جداگانه شهادت اولین مدافع سلامت شهرستان پلدشت را تسلیت گفتند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=276102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه