Sunday, 30 June , 2024
0
امام‌جمعه پلدشت:

شرکت در انتخابات امیدبخش است

  • کد خبر : 290753
  • 08 تیر 1403 - 13:28
شرکت در انتخابات امیدبخش است
امام‌جمعه پلدشت گفت: رأی‌دادن امید را در کشور تقویت می‌کند، اگر ما ایرانی هستیم و می‌خواهیم ایران قوی داشته باشیم باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و به تکلیف شرعی خود عمل کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به اهمیت انتخابات چهارمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: باید فردی را انتخاب کنیم که توانایی و بصیرت لازم را داشته باشد و نسبت به امور خودآگاه باشد.
وی تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را در راستای کاهش میزان مشارکت بکار گرفته است و مالید با حضور پرشور و بابصیرت خود نقشه شوم دشمنان را نقش‌برآب کنیم.
امام‌جمعه پلدشت افزود: دنیا، دنیای گذار است و خوش به حال کسی که در این روزگار توجه دا ره به خود جلب کند.
طالبی با اشاره با التزامات رئیس‌جمهور منتخب گفت: منتخب مردم باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و در خدمتم مردم باشد زیرا مردم رئیس‌جمهور را انتخاب کرده است.
وی تصریح کرد: دولتی موفق است که مردم را از خود بداند، اگر به این نتیجه برسد در تمام امور و عرصه‌ها موفق و سربلند بیرون می‌آید.
امام‌جمعه پلدشت با اشاره به ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید افزود: منتخب مردم همانند رئیس‌جمهور شهید باید امورات خود را برای رضایت خداوند انجام دهند و خدمت به محرومان را سرلوحه امورات خود قرار دهد.
وی اظهار کرد: فرصت خدمت به مردم یک نعمت است و باید برای آن شکر کرد، هر رئیس‌جمهوری که این نعمت را شکرگزاری نکند آن نعمت را از دست می‌دهد و شکر این نعمت خدمت به مردم و محرومان است.
طالبی گفت: هم‌زمان با سراسر کشور مردم بابصیرت ایران از لحظات اولیه در پای صندوق‌های رأی به‌صورت پرشور حضور داشته‌اند و این جای شکر دارد؛ عده‌ای هم در انتخابات شرکت نمی‌کنند که باید آنها را نسبت به اهمیت رأی آگاه کرد.
وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم از حق خود دفاع کنیم باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم، اگر امروزه از معیشت و حقوق خود برخوردار هستیم در سایه وجود دولت است که با رأی مردم انتخاب می‌شود.
امام‌جمعه پلدشت افزود: اگر عده‌ای هم توان حضور در پای صندوق‌های رأی را ندارند می‌توانند از صندوق‌های رأی سیار استفاده کنند و در انتخابات شرکت کنند.
وی اظهار کرد: رأی‌دادن امید را در کشور تقویت می‌کند، اگر ما ایرانی هستیم و می‌خواهیم ایران قوی داشته باشیم باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و به تکلیف شرعی خود عمل کنیم.
طالبی گفت: نامزدهای انتخاباتی اخلاق را در انتخابات رعایت کنند و اقتدار ملی را مرود هجمه قرار ندهند.
وی تصریح کرد: برای انتخاب فرد اصلح حتماً به سابقه کاری آن نامزد، اظهاراتش در بین عموم مردم و رفتار طرف‌داران و حامیان آن دقت شود تا فردی که انتخاب می‌شود فردی اصلح و شایسته باشد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290753

نوشته های مشابه

10تیر
خلع‌ید اراضی ملی به ارزش ۲۱۶۸ میلیارد ریال
مدیر حقوقی سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

خلع‌ید اراضی ملی به ارزش ۲۱۶۸ میلیارد ریال

09تیر
مدافعان حرم، نجات دهنده ایران و منطقه
رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت:

مدافعان حرم، نجات دهنده ایران و منطقه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه