Monday, 6 May , 2024
9

زمینه سازی رشد و توسعه کشور با هماهنگی و برنامه ریزی مناسب

  • کد خبر : 263129
  • 29 مرداد 1396 - 15:15
زمینه سازی رشد و توسعه کشور با هماهنگی و برنامه ریزی مناسب

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ماکو گفت: امید است تمامی مسئولین نظام بتوانند با هماهنگی و برنامه ریزی شرایط مناسبی را برای رشد و توسعه کشور فراهم نمایند.

به گزارش آراز سسی، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت در ماکو ظهر امروز با حضور معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و مسئولین ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

رعنا قربانی در این جلسه با تبریک فراسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای انعکاس خدمات و اقدامات دولت به مردم است.

 

وی مسئولان را جهادگران عرصه کار و اشتغال دانست تصریح کرد: دولت یازدهم با رویکرد ایجاد رونق اقتصادی و خروج از رکود قدم های تاثیرگذاری برداشته است.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ماکو افزود: هفته دولت باید با رویکرد اطلاع رسانی و انتقال برنامه ها و کارهایی که از هفته دولت سال قبل تا به امروز صورت گرفته به مردم اطلاع رسانی شود.

 

وی با تاکید بر این که مردم ولی نعمت های ما هستند تصریح کرد: امید است تمامی مسئولین نظام بتوانند با هماهنگی و برنامه ریزی شرایط مناسبی را برای رشد و توسعه کشور فراهم نمایند.

 

قربانی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجائی و باهنر گفت: مسئولین باید در اداره امورات کاری خود از این شهدای الگو گیری نمایند.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ماکو با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و افتتاح ها در طول هفته دولت خواستار جلب مشارکت مردمی در این خصوص شد.

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=263129

نوشته های مشابه

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه