Tuesday, 30 April , 2024
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

روز قدس لیله القدر تاریخ اسلام است

  • کد خبر : 289400
  • 16 فروردین 1403 - 8:12
روز قدس لیله القدر تاریخ اسلام است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس لیله القدر تاریخ اسلام است و می‌تواند تعیین‌کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد.

سرهنگ پاسدار موسی عطاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت: رژیم غاصب اسرائیل یک غده سرطانی است که باید از نقشه جهانی حذف شود و به فرموده مقام معظم رهبری خودشان تلاش می‌کنند که زودتر به موعد فروپاشی‌شان نزدیک شوند.
وی تصریح کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس با حمایت بسیاری از روشنفکران، هنرمندان و آزادگان جهان مواجه شد و همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان علاوه بر ایران ۸۰ کشور در قاره‌های مختلف جهان با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود و خواستار رهایی قدس شریف از چنگال نظام صهیونیستی می‌شوند.
عطاری با تأکید بر اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: باید اثبات کنیم، جهان اسلام در کنار هم است و با آگاهی و بصیرت لازم برای آزادی انسان‌ها تلاش می‌کند.
وی اظهار کرد: روز قدس لیله القدر تاریخ اسلام است و می‌تواند تعیین‌کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد.
عطاری با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: امسال در روز جهانی قدس شاهد عدم حضور شهید سردار «محمد زاهدی»، شهید سردار «محمدهادی حاجی رحیمی»، شهید سردار «حسین امیرالله» و تنی چند از مستشاران عزیز ایرانی حاضر در سوریه هستیم که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در سرزمین‌هایی فراتر از کشورمان تلاش کردند و دل در گرو آزادی فلسطین داشتند.
وی خطاب به حامیان رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: بزودی زمان سقوط و ازبین‌رفتن این رژیم غاصب فرا خواهد رسید و شاهد آزادی سرزمین فلسطین بوده و فلسطینیان می‌توانند، در سرزمین مادری خود مستقر شده و شرافتمندانه به زندگی بپردازند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه ۱۷ فروردین از مقابل مسجد جامع آغاز و بعد از طی مسیر خیابان‌های ساحلی، ولیعصر( عج)، میدان انقلاب، پاسداران و میدان امام حسین(ع) با تجمع و قرائت قطعنامه به پایان خواهد رسید.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=289400

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه