Thursday, 2 May , 2024
11

دولت با نظارت مستمر بر افزایش قیمت بنزین مانع گرانی بی رویه کالاها و خدمات شود/ راه اندازى سایت فردو لازم اما ناکافى

  • کد خبر : 273075
  • 24 آبان 1398 - 14:39
دولت با نظارت مستمر بر افزایش قیمت بنزین مانع گرانی بی رویه کالاها و خدمات شود/ راه اندازى سایت فردو لازم اما ناکافى

امام جمعه پلدشت گفت: مردم حق دارند از چگونگی هزینه صحیح منابع مالی حاصل از این صرفه‌جویی عظیم مطلع و تبعات مثبت این اقدام را در کشور مشاهده نمایند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت وحدت گفت: پیامبر اکرم (ص) برای هدایت انسان ها آمد و تمام تلاش خود را در این زمینه بکار گرفت تا انسانی گمراه نماند.

وی تصریح کرد: دشمنان امروزه مردم را به تفرقه و اختلاف دعوت می کنند، وظیفه داریم که بر آن آگاه بوده و وحدت خود را حفظ کنیم.

وی در خصوص شناخت جامعه‌ى توحیدى ‌اظهار کرد: نفى طبقات اجتماعى از اصول رستاخیز اجتماعى انبیاء(ع) است و یکى از شاخص‌هاى نفى طبقات اجتماعى و وجود تشکیلات توحیدى، استیفاء و احقاق حق همه‌ى افراد جامعه است. در حکومت اسلامى چنین نیست که یک نفرى، به‌خاطر ضعیف بودن و نداشتن قدرت، نتواند حق مشروع خود را بگیرد.

امام جمعه پلدشت با اشاره به عملکرد قوه قضائیه در مبارزه با فساد اقتصادى افزود: باتوجه به این دستاوردهای مهم قوه قضائیه در عرصه اجرا و برقراری عدالت اقتصادی میتوان دریافت که این اقدامات قوه نه تنها برخوردی نمایشی و ظاهری نبوده بلکه اقداماتی جدی و با برنامه ریزی درست و مناسب است، که اگر با حمایت اطلاعاتی و امنیتی و اجرایی نهادهای دیگر نظام اسلامی همراه شود، چه بسا نتایج قابل توجه و مثمر ثمر بیشتری را به همراه دارد.

طالبی با اشاره به راه اندازی سایت فردو گفت: راه اندازى سایت شهید علیمحمدى (فردو) با گام چهارم ایران، محقق شد و این سایت راهبردى پس از ۵ سال تعطیلى، به چرخه غنى‌سازى هسته‌اى بازگشت، که جاى تشکر وتقدیر دارد.

وی تصریح کرد: گام چهارم، اگرچه موجب احیاى این سایت راهبردى مى‌شود لکن، براى بازدارندگى دشمن بدعهد، کافى نیست. باید به جاى یک اقدام؛ بسته‌اى از اقداماتى که از بازدارندگى بیشتر برخوردار بوده ارائه و انجام مى‌شد، کاهش نظارت بازرسى، غنى‌سازى تا ۲۰درصد و استفاده از سانتریفیوژهاى نسل جدید، نمونه‌هایى از این اقدامات بازدارنده بود.

وی در خصوص بازگرداندن مفسدان اقتصادی به کشور اظهار کرد: اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازگرداندن مفسد بزرگ اقتصادی به داخل کشور قابل تقدیر بوده و روحیه امید در جامعه را تقویت می کند.

خطیب نماز جمعه پلدشت در خصوص افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن در شب گذشته افزود: اصل و ضرورت اجرای این امر، مطابق مصوبات قانونی و مورد تفاهم دولت و مجلس و مورد حمایت نخبگان اقتصادی است، منوط به اینکه با دقت و صحیح اجرا شود.

طالبی گفت: دولت محترم باید با نظارت مستمر بر نحوه اجرا و بررسی پیامدهای این طرح، مانع گرانی بی رویه کالاها و خدمات شود.

وی تصریح کرد: مردم حق دارند از چگونگی هزینه صحیح منابع مالی حاصل از این صرفه‌جویی عظیم مطلع و تبعات مثبت این اقدام را در کشور مشاهده نمایند.

امام جمعه پلدشت در خصوص زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی افزود: هموطنان ما هم اکنون نیازمند کمک های مردمی نقدی و غیرنقدی هستند و باید نهایت تلاش خود را در این زمینه بکار گیریم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=273075

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

12اردیبهشت
همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم
با حضور مسئولانی استانی در پلدشت برگزار شد؛

همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه