Friday, 26 April , 2024
11

دشمن در صدد تعویق یا کاهش مشارکت در انتخابات است/ نیازمند مسئولانی خادم، جهادی و مخلص هستیم

  • کد خبر : 273354
  • 29 آذر 1398 - 14:39
دشمن در صدد تعویق یا کاهش مشارکت در انتخابات است/ نیازمند مسئولانی خادم، جهادی و مخلص هستیم

امام جمعه پلدشت گفت: دشمن در مواجهه چندضلعی و جنگ ترکیبی خود با راهبرد فشار حداکثری، در صدد تعویق انتخابات یا کاهش مشارکت در انتخابات است.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دشمن در مواجهه چندضلعی و جنگ ترکیبی خود با راهبرد فشار حداکثری، در صدد تعویق انتخابات یا کاهش مشارکت در انتخابات است.

 

وی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات تصریح کرد: وظیفه اصلی برعهده هیات های اجرایی و نظارت است که با صداقت و صلابت انقلابی و نگاه درست و صحیح به فرایند احرازصلاحیت کاندیداها، حق الناس را در تایید افراد مومن و صالح و انقلابی و توانمند، رعایت کرده و به تقویت اعتماد و امید عمومی برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش نمایند.

 

وی با تاکید بر ویژگی های کاندیداهای اصلح اظهار کرد: داشتن تجربه، ایمان، حیاء، آبروداری، اصالت خانوادگی و روحیه خدمت گزاری از ویژگی های یک نماینده اصلح است.

 

امام جمعه پلدشت افزود: مسئولی که غرق در رفاه است نمی تواند به فکر فقرا و نیازمندان باشد، نیازمند مسئولانی خادم، جهادی و مخلص هستیم.

 

طالبی با اشاره به مطالبات و توقعات رهبری از بودجه کشور گفت: یکی از مواردی که در مطالبات رهبری مرتبط با جریان بودجه‌ریزی به چشم می‌خورد توجه ایشان به موضوعات علمی و پژوهشی است، بودجه‌ی پژوهش، اوّلاً کم است، ثانیاً همانی هم که هست، همه‌اش داده نمی شود.

 

وی با اشاره به وجود قرص و کپسول در کیک ها و بیسکویت ها تصریح کرد: طبق گزارشات رسیده این اتفاقات در خط تولید رخ نداده است، عده ای سودجو اقدام به اینکار کرده اند که موضوع توسط مسئولان، نیروهای مسلح و امنیتی در حال پیگیری است.

 

امام جمعه پلدشت افزود: طبق بررسی ها، قرص های موجود چندان خطرناک نیست و افراد در تهیه اقلام از مغازه های معتبر و اصلی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=273354

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
باید از تحریم ها فرصت ایجاد کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه