Saturday, 20 April , 2024
13
به برکت انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمانی در پلدشت

  • کد خبر : 277564
  • 30 فروردین 1400 - 23:44
توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمانی در پلدشت
رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت گفت: راه‌اندازی بیمارستان، توسعه خانه‌های بهداشت و افزایش خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان است.

مهدی شاهی در گفت و گو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به میزان پیشرفت‌های شبکه بهداشت و درمان طی انقلاب اسلامی، گفت: براساس آمار، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و سلامت، پیشرفت‌های فراوانی حاصل شد که نسبت به دوران حاکمیت رژیم پهلوی از رشد کمی و کیفی فراوانی برخوردار بود.

 

وی تصریح کرد: بهبود وضعیت سلامت عمومی شهروندان، افزایش محصولات درمانی و پزشکی در نقاط مختلف کشور، افزایش سطح امید به زندگی و کاهش مرگ و میر از جمله مواردی است که نشان دهنده رشد و پیشرفت در حوزه سلامت است.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت اظهار کرد: طبق اسناد و شنیده ها در دوران حکومتی تنها چند خانه بهداشت و با حداقل ترین تجهیزات در سطح شهرستان پلدشت فعالیت می کردند.

 

شاهی افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی در سطح پلدشت یک بیمارستان ۵۰ تخت خوابی با امکانات استاندارد در حال ارائه خدمات به همشهریان عزیز است.

 

وی اضافه کرد: همچنین پنج درمانگاه جامع خدمات سلامت و سه پایگاه امداد جاده ای نیز در سطح شهرستان پلدشت در حال خدمات دهی هستند.

 

وی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در روستاهای پلدشت، افزود: امروزه ۳۰ خانه بهداشت به برکت انقلاب اسلامی و درراستای توسعه رفاه اجتماعی در سطح منطقه فعال است.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=277564

نوشته های مشابه

31فروردین
انتقام سخت در راه است
امام‌جمعه پلدشت:

انتقام سخت در راه است

30فروردین
ماکو پیشتاز در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه