Tuesday, 30 April , 2024
4
امام‌جمعه پلدشت:

حضور در انتخابات، خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان است

  • کد خبر : 288240
  • 06 بهمن 1402 - 14:59
حضور در انتخابات، خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان است
امام‌جمعه پلدشت گفت: تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف از قبیل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “ آراز سسی“، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و مردم را به شرکت گسترده در این رویداد مهم دعوت کرد.

وی با تأکید بر اهمیت انتخاب فرد اصلح و دین‌دار برای نمایندگی مردم در مجلس، گفت: ما باید افرادی را انتخاب کنیم که علاوه بر ایمان و تقوا، دارای شایستگی‌های علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی باشند و به مصالح کشور و نظام اسلامی اهتمام داشته باشند.

حجت‌الاسلام وحید طالبی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان پلدشت گفت: توجه مردم در فریضه نمازجمعه نشانه‌ای از جایگاه اساسی مردم در اسلام و نقش بسیار برجسته آنان در حیات و تحرک اسلامی است و نقش‌آفرینی و حق مردم در نظام اسلامی به‌گونه‌ای است که به فرموده امیرمؤمنان (ع) اگر مردم نخواهند و نیایند، تکلیف از شخصِ صاحب حقی مانند ایشان هم ساقط است؛ اما اگر مردم خواستند، پذیرش مسئولیت بر او واجب می‌شود.

امام‌جمعه پلدشت با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات، گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی، ما را به انتخاب افراد مؤمن، متعهد، متخصص، متدین، متواضع تشویق کرده‌اند و از ما خواسته‌اند که از افراد افراطی، تفریطی، ضعیف، بی‌کفایت و بی‌اعتماد دوری کنیم.

وی همچنین از مردم خواست که بابصیرت و آگاهی از سوابق و برنامه‌های کاندیداها، انتخاب خود را انجام دهند و از شایعات و افتراهای دشمنان نظام تأثیر نپذیرند.

امام‌جمعه پلدشت گفت: تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف از قبیل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

حجت‌الاسلام طالبی حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی، ملی، مظهر اقتدار ملت، تعیین‌کننده سرنوشت کشور و مهم‌ترین ارکان حفظ نظام اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: حضور پرشور و سرنوشت‌ساز مردم در پای صندوق‌های رأی موجب عقب‌نشینی و خنثی‌شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئولان باید بدانند، مردم برای نظام و انقلاب سنگ تمام گذاشته‌اند؛ مسئولان باید هر چه در توان دارند برای حل مشکلات مردم بکار گیرند.

امام‌جمعه پلدشت با تمجید و تحسین کار بزرگ ملت یمن و انصارالله در پشتیبانی از مردم غزه، خاطرنشان کرد: یمنی‌ها به مجاری حیاتی رژیم صهیونیستی ضربه وارد کردند و از تهدید آمریکا نترسیدند چرا که انسانِ خداترس از غیرِ خدا نمی‌ترسد و این کار آنها حقاً و انصافاً مصداق جهاد فی‌سبیل‌الله است.

امام‌جمعه پلدشت افزود: رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا مستکبر به‌زودی از روی زمین محو خواهند شد.

طالبی با اشاره به گذشت ۳ ماه از حمله طوفان الاقصی گفت: رژیم غاصب با همکاری آمریکا با تمام توان خود نتوانستند به اهداف خود برسند و پیروزی نهایی از آن غزه و حماس است.

وی تصریح کرد: گریه افسران آمریکایی در فاصله ۵۰ کیلومتری به منطقه درگیری نشان از توخالی بودن اهداف و اراده آنها است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288240

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه