Sunday, 28 April , 2024
7
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

حضور پرشور و انتخاب اصلح مهم‌ترین معیار در انتخابات است

  • کد خبر : 288716
  • 02 اسفند 1402 - 2:00
حضور پرشور و انتخاب اصلح مهم‌ترین معیار در انتخابات است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: مشارکت بالا و حضور دشمن‌شکن در انتخابات یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخابات است.

سرهنگ پاسدار موسی عطاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، مسئله مهم، جهاد عمومی، مایه آبروی نظام، خنثی‌کنندهٔ نیت‌های شوم آمریکا و صهیونیسم، بدل فنِّ مکر و کید دشمن، مایه برکت و تحول‌آفرین، مایه قدرت ایران و مصونیت‌بخش در برابر دشمن توصیف شده است.

وی تصریح کرد: مشارکت بالا و حضور دشمن‌شکن در انتخابات یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخابات است.
وی اظهار کرد: بعد از مشارکت پر حضور، نوبت به انتخاب درست می‌رسد که با انتخاب افراد مؤمن، شجاع، کارآمد، وظیفه‌شناس، پُرانگیزه، وفادار به مردم، وفادار به انقلاب، چشم و دل سیر، مستحکم در برابر دشمن، خوش‌سابقه در مقاومت در برابر استکبار، تحقق پیدا می‌کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: دشمنان سعی دارند با عملیات روانی و شایعه‌پراکنی بین مردم و مسئولان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: تسلیحات، اطلاعات و تبلیغات مهم‌ترین ابزار در دست قدرت‌های جهان برای رسیدن به اهداف خود هستند؛ مهم‌ترین موارد ذکر شده تبلیغات است.
وی اظهار کرد: عملیات روانی ازآن‌جهت اهمیت دارد که با کمترین هزینه می‌تواند افکار، عقاید و احساسات مردم را تغییر دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به اینکه امروزه در دنیای فرا ارتباطات قرار داریم، افزود: افکار و مطالب در عرض چند دهم ثانیه به دست مخاطبان می‌رسد و برای درامان‌ماندن از انحرافات باید بینش و بصیرت لازم را دارا باشیم.
عطاری گفت: شناخت دشمن و رسانه‌های معاند، آشنایی با اهداف رسانه‌های معاند و آشنایی با شیوه‌های گوناگون عملیات روانی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیران رسانه‌ای است.
وی با اشاره به اهمیت صحت‌وسقم مطالب تصریح کرد: برخی رسانه‌ها واقعیت را فدای سرعت در انتشار می‌کنند که این تبدیل به یک معضل شده است.
وی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در مخاطب تأثیر بگذاریم باید در مخاطب اطمینان ایجاد کنیم که مطالب از اصالت برخوردار است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به اینکه انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری در واقع ۲ اصل مهم در انتخابات است، افزود: با حضور پرشور خود در انتخابات ۱۱ اسفند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنیم و به دنیا نشان می‌دهیم همیشه پای انقلاب و نظام هستیم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288716

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه