Thursday, 27 June , 2024
4
امام‌جمعه پلدشت:

حضور پرشور در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

  • کد خبر : 290503
  • 01 تیر 1403 - 13:38
حضور پرشور در انتخابات کشور را بیمه می‌کند
امام‌جمعه پلدشت گفت: دعوت مردم به شرکت در انتخابات بسیار مهم است و این حضور از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم با حضور خود کشور را بیمه می‌کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به ویژگی‌های حضرت علی (ع) گفت: حضرت علی (ع) حق است و حق با حضرت علی (ع) است و این مدار در حال چرخش است.
وی تصریح کرد: فضایل و ویژگی‌های حضرت علی علیه‌السلام قابل‌وصف کردن و توصیف نیست، تنها فردی است که جان خود را سپر وجود پیامبر اکرم (ص) کرد.
امام‌جمعه پلدشت با اشاره به عدالت حضرت علی (ع) افزود: حضرت علی علیه‌السلام در دوران خلافت خود به‌عنوان قاضی عالم، حاکم با بصیر و عادل با مردم رفتار می‌کرد.
وی اظهار کرد: امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام اولین فردی بودند که رسول خدا را تصدیق کردند و به او ایمان آوردند.
طالبی گفت: حضرت علی علیه‌السلام از دوران کودکی در نزد پیامبر اکرم (ص) زندگی کرده و تحت تربیت پیامبر (ص) بودند.
وی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: حضور پر شور در انتخابات بسیار مهم است و افق امیدواری را در کشور گشایش می‌دهد و انتخاب فرد اصلح اولویت دوم است.
امام‌جمعه پلدشت افزود: دعوت مردم به شرکت در انتخابات بسیار مهم است و این حضور از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم با حضور خود کشور را بیمه می‌کنند.
وی اظهار کرد: تحول در مدیریت امری بسیار مهم است، اگر ما انتخابی اصلح داشته باشیم این امر را به طور واضح می‌بینم.
طالبی گفت: مردم در ۸ تیرماه با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمن را ناامید و دوستان را شاد می‌کند.
وی تصریح کرد: دوقطبی‌ها واقعی از اول دنیا بوده و تا قیامت خواهد بود از قبیل حق و باطل، انقلابی و غیرانقلابی، ایمان و کفر، صدق و کذب، عزت و ذلت.
امام‌جمعه پلدشت افزود: ایجاد دو قطبی‌های کاذب می‌تواند برای کشور آسیب بزند و نقشه شوم دشمنان است، برخی‌ها سعی دارند در انتخابات پای قومیت، نژاد و عضویت را به میان می‌آورند که بسیار خطرناک است.
وی اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم باشکوه ۱۴ خرداد مراسم ارتحال امام خمینی (ره) نشان از بصیرت و آگاهی ملت است.
طالبی گفت: عده‌ای از حزب‌های خاص که دم از کمبود و فقر حرف می‌زنند باید پاسخ دهند در این مدت چه مشکلاتی را برای کشور رقم زدند، جبهه ملت با بصیر ایران مشخص است و فریب این سخنان و دو قطبی‌های کاذب را نمی‌خورند.
وی تصریح کرد: کشورمان امروز جایگاه ویژه‌ای در بین جهان و مجامع بین‌المللی دارند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی این جایگاه را حفظ می‌کنند.
امام‌جمعه پلدشت با اشاره به مصرف بهینه آب افزود: باید از این نعمت حیات‌بخش و حقیقی محافظت کنیم، اگر با کمبود آب مواجه شویم با مشکلات جدی مواجه می‌شویم و جایگزینی ندارد.
وی با اشاره به هفته قوه قضاییه اظهار کرد: قضاوت امری خطیر است و از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر قاضی مراقبت نکند دچار مشکل می‌شود.
انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه