Friday, 21 June , 2024
3
فرماندار پلدشت خبر داد:

حضور حداکثری در انتخابات ضامن امنیت ملی

  • کد خبر : 290452
  • 26 خرداد 1403 - 6:00
حضور حداکثری در انتخابات ضامن امنیت ملی
فرماندار پلدشت گفت: انتخابات با مشارکت بالا به‌عنوان پشتیبان امنیت ملی بوده و رسانه‌هایی نقش مهمی در افزایش سطح آگاهی مردم دارند.

محمد اکبرزاده کهریزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به اهمیت رسانه‌ها گفت: ۹۹درصد مطالبات در شهرستان در راستای آگاه‌سازی و حل مشکلات مردم است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و از سال گذشته تا امروز رسانه‌هایی به سمت منظم‌شدن پیش می‌روند.

وی تصریح کرد: تهمت و غیبت امری بسیار زشت و ناپسند است، درگذشته غیبت در بین یک یا چند نفر بود؛ ولی امروزه با انتشار یک پست این امر ناپسند در بین هزاران نفر پخش می‌شود.

فرماندار پلدشت با اشاره به اینکه فضای مجازی را باید به یک فرصت تبدیل کنیم تا بتوانیم مسائل و مشکلات موجود را حل کنیم، افزود: باید پیشرفت‌ها و مشکلات با هم منتشر شود و در انتشار محتوا تمام قواعد و قوانین رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل که حل شده است در سایه تلاش‌های اهل رسانه بوده، اظهار کرد: امورات با لج و لجبازی حل نمی‌شود باید مسائل و مشکلات را با آرامش و اصولی حل کنیم.

اکبرزاده کهریزی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها و تأثر آن در انتخابات پیشرو خاطرنشان کرد: فراهم‌کردن زمینه انتخاب فرد اصلح و حضور پرشور در انتخابات جزئی از وظایف رسانه‌ها است.

وی با تأکید بر ویژگی‌های افراد تراز انقلاب تصریح کرد: باید تمام توان خود را بکار گیریم تا مشارکت حداکثری در انتخابات شکل بگیرد و در کنار این امر باید ویژگی افراد تراز انقلاب و مدنظر مقام معظم رهبری تبیین شود.

فرماندار پلدشت افزود: انتخابات با مشارکت بالا به‌عنوان پشتیبان امنیت ملی بوده و رسانه‌هایی نقش مهمی در افزایش سطح آگاهی مردم دارند.

اکبرزاده کهریزی گفت: رسانه‌هایی مختلف اعم از خبرگزاری‌ها، صداوسیما، شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در افزایش بصیرت مردم و انتخاب آنها دارد.

فرماندار پلدشت افزود: رسانه‌ها خوب می‌دانند کسب اعتماد مردم یک امر بسیار مهم و ارزشمند است و رسانه اخلاق محور یک رسانه ارزشمند برای مردم و جامعه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه