Saturday, 20 April , 2024
35
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)شوط خبر داد:

توزیع ۹۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان محروم در شوط

  • کد خبر : 277777
  • 25 اردیبهشت 1400 - 12:23
توزیع ۹۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان محروم در شوط
رییس کمیته امداد شوط گفت: این تبلت‌ها در بین ۹۰ خانوار تحت پوشش برای دانش آموزان خریداری شد تا از آموزش مجازی در شبکه شاد استفاده کنند.

به گزارش آراز سسی، آقاپور در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید براینکه، به همت خیرین شوط برای دانش اموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ۹۰ دستگاه تبلت خریداری شد، گفت: وظیفه کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده از ظرفیت های خیرین در تامین نیازمندی های افراد تحت پوشش این نهاد است، که برطرف کردن دغدغه آموزش و پرورش دانش آموزان نیز در این حوزه طبقه بندی می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ۴ میلیارد ریال توسط خیرین برای این طرح هزینه شد، تصریح کرد: این تبلت‌ها در بین ۹۰ خانوار تحت پوشش برای دانش آموزان خریداری شد تا از آموزش مجازی در شبکه شاد استفاده کنند.

 

رییس کمیته امداد شوط هدف از تاکید براجرای این طرح را با توجه به بالابودن قیمت سیستم های هوشمند تحت عنوان گوشی و تبلت و عدم توانایی تامین و خرید آن از سوی خانواده های تحت پوشش عنوان کرد و افزود: این طرح جهت کمک به آموزش دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده است و نیاز داریم خیرین با ورود جدی بر این حوزه آینده جامعه، پایه پرورش افراد با فرهنگ و فرهیخته را مستحکم تر کنند.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=277777

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه