Thursday, 18 April , 2024
12

توزیع بیش از ۱۰۰ بسته جیره غذایی خشک در روستاهای محروم ماکو

  • کد خبر : 261515
  • 06 خرداد 1396 - 10:16
توزیع بیش از ۱۰۰ بسته جیره غذایی خشک در روستاهای محروم ماکو

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو گفت: بیش از ۱۰۰ بسته جیره غذایی خشک در اولین روزهای ماه رمضان به روستاهای محروم ماکو ارسال می شود.

التفات رضایی در گفتگو با آراز سسی، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و با اشاره به برنامه های این سازمان در ماه پر خیر و برکت رمضان گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان طرح سفره های اطعام را مد نظر داریم که این طرح به شیوه توزیع جیره خشک و افطاری دادن به نیازمندان صورت می گیرد.

 

وی تصریح کرد: در سال های گذشته سفره های افطاری در روستاهای این شهرستان برگزار می شد که امسال متفاوت تر از سالهای قبل صورت می گیرد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو با تهیه اقلام مورد نیاز مددجویان به ارزش ۱۴۰هزار تومان برای هر خانواده ۴ نفره، اقدام به توزیع آن در مناطق محروم و دور افتاده شهرستان می کند که ارزش کلی آن به ۲۲ هزار و ۸۲۰ تومان است.

 

رضایی با اشاره به برگزاری سفره های افطاری در طی این ماه گفت: به غیر از پخش خشکبار، طرح سفره اندازی در مساجد شهرستان را مد نظر داریم.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو افزود: اگر خیرین و مردم، کمیته امداد امام خمینی (ره) را همیاری کنند می توانیم طرح پخش جیره خشک را در ۳۰ روز ماه رمضان برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/ طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=261515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه