Monday, 8 July , 2024
3
امام‌جمعه پلدشت:

تلاش برای افزایش مشارکت وظیفه همه ما است

  • کد خبر : 290886
  • 15 تیر 1403 - 13:23
تلاش برای افزایش مشارکت وظیفه همه ما است
امام‌جمعه پلدشت گفت: باید همه باهم تلاش کنیم تا میزان مشارکت مردم افزایش یابد و نامزد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به ماه محرم گفت: محبت سیدالشهدا تمام دل‌ها را سوزان می‌کند، این را امروز با سیاه‌پوش شدن کوچه و محله‌ها شاهدیم.
وی تصریح کرد: میزان ایمان و تقوا در ماه محرم و صفر افزایش پیدا می‌کند و باید از این ماه‌ها برای آخرت خود توشه جمع‌آوری کنیم.
امام‌جمعه پلدشت افزود: زیارت مرقد مطهر امام حسین علیه‌السلام به‌قدری ثواب دارد که قابل‌وصف نیست.
وی اظهار کرد: ماه محرم ماه غم و اندوه است و ما به‌تبع ائمه و انبیا شروع به عزاداری می‌کنیم.
طالبی با اشاره به انتخابات گفت: در انتخابات امری ناپسند صورت گرفت و عده‌ای در سخنان خود به سردار دل‌ها بی‌احترامی کردند که اصلاً شایسته نیست و مردم باید به این مسائل آگاه شوند.
وی تصریح کرد: مدیران ارشد کشورمان باید راه شهدا از قبیل سردار دل‌ها، شهید جمهور و دیپلمات شهید را ادامه دهند.
امام‌جمعه پلدشت افزود: عده‌ای فکرهای کهنه خود که سازش با آمریکا است را پیش می‌کشند که اصلاً قابل‌قبول نیست و مردم باید بابصیرت اقدام کنند.
وی اظهار کرد: در خصوص تحریم‌ها باید خنثی‌سازی تحریم‌ها پیش بگیریم نه منزوی شدن، دولت منتخب باید به ارزش‌ها توجه جدی داشته باشد.
طالبی گفت: عده‌ای گفته‌اند در انتخابات گذشته ۶۰ درصد پای صندوق‌های رأی نرفته‌اند؛ ولی این تحلیل درست نیست، متوسط رشد شرکت در ریاست‌جمهوری ۶۵ درصد است؛ بلکه بین ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش داشته است که دارای دلایلی است.
وی تصریح کرد: نارضایتی اقتصادی یکی از دلایل مهم است که حاصل عدم توجه به معیشت مردم و مشکلات مردم است و از دوره‌های قبل آغاز شده است و در دوره‌های ۱۱ و ۱۲ به اوج خود رسید؛ فراموش نکرده‌ایم صف‌های طولانی برای روغن، گوشت و مرغ.
امام‌جمعه پلدشت افزود: مجاهدت‌های شهید جمهور آیت‌الله رئیسی باز هم این مشکلات را به طور کامل رفع نکرده است و عده‌ای افراد جاهل نیز در حال تحریف این حقیقت و نشانی غلط دادن هستند.
وی اظهار کرد: منتخب مردم باید دارای برنامه باشد و مشکلات مردم را پیگیری و حل کند.
طالبی با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در ساعات اولیه گفت: طبق بازدید هوایی که صورت‌گرفته درصد مشارکت نسبت به دوره قبل افزایش‌یافته است و همه وظیفه داریم با حضور در پای صندوق‌های رأی به این وظیفه شرعی عمل کنیم.
وی تصریح کرد: باید همه باهم تلاش کنیم تا میزان مشارکت مردم افزایش یابد و نامزد اصلح را انتخاب کنند.
امام‌جمعه پلدشت افزود: دشمن به نتیجه انتخابات چشم دوخته است، میزان حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی نقشه شوم دشمنان را نقش‌برآب می‌کند.
وی اظهار کرد: امیدواریم مردم با انتخاب اصلح خود و حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی خود راه شهید جمهور را ادامه دهند.
طالبی با اشاره به حجاب گفت: حجاب در خون و رگ مردم ایران است و فرهنگ ما بافرهنگ حجاب و عفاف درهم‌آمیخته است؛ ولی عده‌ای برای چند رأی این مسائل را بازیچه کرده‌اند.
وی تصریح کرد: زنان غرب و کشورهای خارجی به حجاب تمایل پیدا کرده و عده‌ای نیز محجبه شده‌اند، این نشان از قدرت و موفقیت حجاب است؛ حجاب محدودیت نیست؛ بلکه یک مصونیت است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه