Wednesday, 1 May , 2024
6
امام‌جمعه موقت پلدشت:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه تمام افراد جامعه است

  • کد خبر : 288371
  • 13 بهمن 1402 - 15:04
تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه تمام افراد جامعه است
امام‌جمعه موقت پلدشت گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب در سطح داخلی و بین‌المللی وظیفه تک‌تک افراد جامعه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر اشرفی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به گرامیداشت دهه فجر گفت: امام خمینی (ره)، نظام دو هزار و ۵۰۰ساله شاهنشاهی را به دست مردم فقیرنشین ویران کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان طی این مدت با تمام توان خود اقدام به برنامه‌ریزی برای ایجاد اخلال در برنامه‌هایی کشور کردند؛ ولی به لطف خداوند نقشه‌هایشان نقش‌برآب شد.

وی با اشاره به ۱۴ بهمن اظهار کرد: روز فناوری فضایی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و اولین ماهواره به فضا در این روز پرتاب شد.

امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: اقدامات و دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی باید در دهه فجر به‌خوبی برای نسل جدید تبیین شود، باید تبیین درستی نسبت به وقایع انقلاب در ابعاد مختلف صورت گیرد تا مشخص شود ایران با انقلاب اسلامی از کجا به این نقطه از تأثیرگذاری و رشد رسیده است.

وی، رشد و توسعه زیرساختی و نرم‌افزاری در حوزه‌های هوا و فضا، سلول‌های بنیادی و علوم پزشکی را از دستاوردهای نظام اسلامی دانست که الحمدلله امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم.

اشرفی گفت: تلاش دشمن برای وارونه جلوه‌دادن حقایق اسلام و انقلاب نشانگر این است که باید بازشناسی انقلاب اسلامی برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ذهن جوانان و نوجوانان را از اسلام و انقلاب منحرف کند، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد موفقیت‌های ۱۰۰ درصدی انقلاب را شکست جلوه دهد و بنابراین رسانه‌ها و افراد دارای میز خطابه باید حقایق را به جوانان بشناسانند.

وی اظهار کرد: برای تبیین دستاوردهای انقلاب در سطح داخلی و بین‌المللی، تک‌تک افراد جامعه مسئولیت دارند.

امام‌جمعه موقت پلدشت با اشاره به انتخابات پیشرو افزود: انتخابات سرنوشت ملت و مردم را تعیین می‌کند و پیام ملت به دوستان و دشمنان نظام است.

اشرفی گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین فرد از بین تأییدشدگان در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند و به‌نوعی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان همواره از حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات هراس دارند چون می‌دانند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدرت کشور در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را ارتقا می‌بخشد.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: طوفان الاقصی ستون فقرات رژیم غاصب اسرائیل را شکست و غیرقابل‌ترمیم است.

امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: ر اعتقادات صهیونیست‌ها بازدارندگی مبتنی بر ارتش قدرتمند، هشدار مبتنی بر نظام اطلاعاتی پیچیده، انتقال منطقه نبرد به قلمرو دشمن و دفاع از شهروندان در برابر حملات موشکی و هوایی به‌عنوان چهاراصل وجود دارد که در عملیات «طوفان الاقصی» هر چهاراصل شکست خورد و به فرموده مقام معظم رهبری صهیونیست‌ها شکست غیر قابل ترمیمی خوردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288371

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

12اردیبهشت
همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم
با حضور مسئولانی استانی در پلدشت برگزار شد؛

همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه