Friday, 26 April , 2024
8

تایید صلاحیت ۳۹ نفر از داوطلبین در حوزه انتخابیه ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت

  • کد خبر : 273351
  • 27 آذر 1398 - 14:17
تایید صلاحیت ۳۹ نفر از داوطلبین در حوزه انتخابیه ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت

فرماندار ماکو گفت: صلاحیت ۳۹ نفر از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت تایید شده است.

به گزارش آراز سسی، حسین عباسی با اعلام ثبت نام ۴۱ نفر برای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت گفت : از این تعداد تاکنون تنها یکنفر انصراف خود از رقابت های انتخاباتی را اعلام کرده است.

وی با اعلام مهلت بررسی صلاحیت ها در هیئت اجرایی تصریح کرد: هیات اجرایی بر اساس مستندات ارسالی از مراجع ۴ گانه از ۱۷ لغایت ۲۶ آذر ماه سوابق داوطلبین را بررسی و امروز مراتب رد صلاحیت آنها کتباً ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه از میان داوطلبین تنها صلاحیت یکنفر در هیات اجرایی تائید نشد اظهار کرد: بر اساس قانون داوطلبین رد صلاحیت شده می توانند شکایت خود را بصورت کتبی از ۲۸ آذر تا ۱ دی ماه به هیات نظارت اعلام نمایند.

فرماندار ماکو با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی داوطلبین افزود: متاسفانه تبلیغات زود هنگام برخی کاندیداها در فضای مجازی و محافل خصوصی آغاز شده است، ولی آنچه که مهم است رعایت اصول قانونی و اخلاقی انتخاباتی از سوی داوطلبین و هواداران آنها است تا بتوان در فضای سالم و قانونمند انتخابات پرشور و باشکوهی را برگزار نمائیم.

رئیس هیئت اجرایی ماکو ۲۲ بهمن ماه را زمان اعلام قطعی اسامی نامزدها به مراکز حوزه انتخابیه توسط وزارت کشور عنوان و افزود: داوطلبین تائید صلاحیت شده و طرفداران آنها می توانند در چارچوب قوانین و مقررات انتخاباتی از ۲۳ لغایت ۳۰ بهمن بصورت قانونی نسبت به تبلیغات در فضای عمومی اقدام نمایند .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=273351

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
باید از تحریم ها فرصت ایجاد کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه