Saturday, 27 April , 2024
13

تاریخ، ایثارگری مادران و همسران شهداء را فراموش نمی کند/ حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه شرعی برای همگان است/ عبادتی بالاتر از خدمت به مستضعفین و محرومین نیست

  • کد خبر : 265869
  • 11 اسفند 1396 - 14:53
تاریخ، ایثارگری مادران و همسران شهداء را فراموش نمی کند/ حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه شرعی برای همگان است/ عبادتی بالاتر از خدمت به مستضعفین و محرومین نیست

امام جمعه پلدشت گفت: مادران، همسران شهداء و مدافع حرم چنان ایثارگری کرده اند که هیچ قلمی توان نوشتن آنها را ندارد، تاریخ این ایثارگری و فداکاری ها را از یاد نمی برد.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به تعجیل در امور خیر گفت: عجله و تعجیل در امور خیر منجر به رشد می شود و رشد انسان ها در سایه امورات خیر است.

 

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: بهترین راه ترک گناه پی در پی به یاد مرگ بودن است زیرا این عمل قلب انسان را جلا می دهد و لذت های زودگذر دنیوی را بی ارزش می کند.

 

امام جمعه پلدشت با تاکید بر اینکه کسب روزی حلال ثواب شهید را دارد، افزود: دنیا فانی است و کم کم به پایان سال نزدیک می شویم و نباید در امورات دنیوی اسراف کنیم.

 

طالبی ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: مادران، همسران شهداء و مدافع حرم چنان ایثارگری کرده اند که هیچ قلمی توان نوشتن آنها را ندارد، تاریخ این ایثارگری و فداکاری ها را از یاد نمی برد.

 

وی با اشاره به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هفته احسان و نیکوکاری آغاز می شود.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: هرگونه عمل صالحی که انگیزه اعمال صالح را ایجاد می کند درواقع احسان است و عبادتی بالاتر از خدمت به مستضعفین و محرومین نیست.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به ۱۵ اسفند ماه افزود: همزمان با ۱۵ اسفند هفته منابع طبیعی آغاز می شود و حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه شرعی برای همگان است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=265869

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه